بانک تجارت به بیش از 11هزار زوج تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرد


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک تجارت درپایان خردادماه سال جاری تعداد11501تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است. به گزارش بانک مردم و به نقل از اقتصادآنلاین، در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، حمایت از اقشار آسیب پذیر و تسهیل شرایط ازدواج جوانان، این بانک اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را در اولویت های خود قرار داده و بر این...

کد خبر : 166953 تاریخ انتشار : 6 تیر 1400

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک تجارت درپایان خردادماه سال جاری تعداد۱۱۵۰۱تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است.

به گزارش بانک مردم و به نقل از اقتصادآنلاین، در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، حمایت از اقشار آسیب پذیر و تسهیل شرایط ازدواج جوانان، این بانک اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را در اولویت های خود قرار داده و بر این اساس شعب بانک تجارت در خردادماه سال جاری به بیش از۱۱ هزار زوج تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده اند و۱۹۳۳۱ نفر از واجدین شرایط دریافت تسهیلات قرض الحسنه در نوبت دریافت این تسهیلات هستند که به زودی براساس ضوابط تعیین شده ،از سوی شعب بانک تجارت پرداخت می شود.

این بانک درپایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰نیز عملکرد شاخصی داشته و دراین بازه زمانی به ۵۸۸۹نفر از زوجهای جوان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرد.

بانک تجارت به بیش از 11هزار زوج تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرد بانک تجارت به بیش از 11هزار زوج تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرد بانک تجارت به بیش از 11هزار زوج تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرد
2 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!