ماجرای فیلم غیر اخلاقی فرماندار لنگرود چیست؟


ماجرای فیلم غیر اخلاقی فرماندار لنگرود چیست؟

یک فیلم غیراخلاقی از فرماندار لنگرود منتشر شد. این فیلم توسط یک زن از فرماندار لنگرود گرفته شده بود.

یک فیلم غیراخلاقی از فرماندار لنگرود منتشر شد. این فیلم توسط یک زن از فرماندار لنگرود گرفته شده بود. در تازه ترین خبر گفته می شود پس از انتشار این فیلم غیر اخلاقی فرماندار لنگرود در سال 99 توسط استاندار گیلان عزل شد. دادستان هم به پرونده فیلم غیر اخلاقی فرماندار لنگرود وارد شده است. جایگزین این فرماندار لنگرود هم انتخاب شد.

به گزارش رکنا ، پس از انتشار ماجرای فیلم غیراخلاقی از فرماندار لنگرود هنوز فرماندار لنگرود در این باره توضیحاتی ارائه نداده است.

در پی انتشار فیلم غیراخلاقی از فرماندار لنگرود که توسط یک زن با گوشی موبایل ضبط شده بود استاندار گیلان طی حکمی رحیم حیدری را از فرمانداری لنگرود عزل کرد، حیدری از مهر ماه ۱۳۹۹به عنوان فرماندار لنگرود منصوب شده بود.

هادی جعفرزاده فهیم معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری لنگرود با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری منصوب شده است.

ورود جدی دادستان به پرونده فرماندار لنگرود

دادستان لنگرود نیز اعلام کرد دستور بررسی صحت و سقم موضوع توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی صادر و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده تا در صورت صحت برابر قانون مجازات اسلامی با مرتکبین بدون اغماض و با قاطعیت برخورد قانونی معمول گردد.

فرماندار سابق لنگرود که بود؟

رحیم حیدری فرماندار سابق لنگرود بود و پیش تر حیدری مدیرکل فعلی امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان و فرماندار شهرستان‌های آستانه اشرفیه و سیاهکل را نیز در کارنامه کاری خود در طی چند سال گذشته داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین عکس از زن فوق جوان و زیبای کوروش یغمایی + بیوگرافی جذاب ترین خواننده راک