هزینه پاکسازی علائم تبلیغات انتخاباتی در ساوه 10 میلیارد ریال است


هزینه پاکسازی علائم تبلیغات انتخاباتی در ساوه 10 میلیارد ریال است

ساوه - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساوه گفت: طبق ارزیابی ها، پاکسازی شهر از اقلام تبلیغاتی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شورای اسلامی دوره ششم حدود 10 میلیارد ریال هزینه دارد.

به گزارش ایرنا، «عظیم توسلی» روز یکشنبه در این خصوص گفت: با وجود توصیه‌های فراوان مبنی بر لزوم توجه به رعایت پاکیزگی شهر، این مسئله از سوی برخی نامزدها و هواداران شان نادیده گرفته شد و آنان پوسترها و تراکت های تبلیغاتی را با استفاده از نوعی چسب بر روی پایه های برق، تندیس ها، نماد های شهری، ستون ها و جداول چسباندند.

وی ادامه داد: جدا سازی این تراکت ها و پوسترهای آغشته به چسب با شستشو امکان پذیر نیست و کارگران زحمتکش شهرداری ناچارند با استفاده از کاردک آنها را جدا کنند که کاری دشوار و زمان بر است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساوه عنوان کرد: هواداران نامزدهای انتخاباتی در انتخابات اخیر با دیوارنویسی ، نصب عکس و پوستر بر دیوارها و مبلمان شهری حدود 10 میلیارد ریال خسارات به شهر ساوه وارد کردند.

توسلی گفت: اکنون برخی پوستر و شعارنویسی در نقاط مختلف شهر، اطراف میادین، بلوارها، تیرهای چراغ برق، تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، پست‌های برق و حتی فضای پیاده روها به چشم می‌خورد.

شهر ساوه با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲ منطقه شهرداری و ۹ عضو اصلی در شورای شهر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا