شکست سنگین تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا برابر خیبرخرم آباد


شکست سنگین تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا برابر خیبرخرم آباد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا در ادامه مسابقات لیگ دسته اول کشور برابر تیم خیبر خرم آباد شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال شهرداری بندر آستارا و خیبر خرم آباد یکشنبه شب در هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور به میزبانی تیم شهرداری بندر آستارا در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال خیبر خرم آباد با نتیجه چهار بر یک حریفش را شکست داد.

در نیمه اول این دیدار، تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق نخست این نیمه نیز به گل برتری دست یافت و آرمین منفرددوست بازیکن این تیم توانست در دقیقه پنجم گل تیم شهرداری بندرآستارا را به ثمر برساند.

پس از به ثمر رسیدن این گل زودهنگام، تیم فوتبال خیبر خرم آباد برای جبران گل خورده، بر بازی سرعت داد و در دقیقه ۱۹ ،فرزاد محمدی بازیکن این تیم موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند تا نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

اما در نیمه دوم تیم فوتبال خیبر خرم آباد برتر از میزبان خود ظاهر شد و توانست در این نیمه سه گل به ثمر برساند تا به یک پیروزی پرگل و ارزشمند دست یابد که ابتدا رضا شکری در دقیقه ۷۷ دومین گل تیمش را به ثمر رساند، عارف رستمی در دقیقه ۸۱ و مصطفی نوروزی در دقیقه ۸۲ ، به ترتیب گل های سوم و چهارم تیم خیبر خرم آباد را به ثمر رساندند.

قضاوت این دیدار را ، سعید رحیمی مقدم با کمک های جعفر رهبرفام و علیرضا شهری برعهده داشتند که محمدباقر پورباقر به عنوان داور چهارم و محمد دوستی به عنوان ناظر گروه داوری، در بازی تیم های فوتبال شهرداری بندرآستارا و خیبر خرم آباد حضور داشتند.

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا با ترکیب اشکان توانای ، مهرگان گلبرگ ، محمدابراهیم رضازاده ، جابر نصیری ، حمید ابراهیمی ، آرمین منفرددوست ، فرشاد سالاروند، رضا فخری ، بهزاد سلطانی ، سعید طالبی، جواد آقایی پور و با سرمربیگری نادر عزت اللهی مقابل خیبر خرم آباد قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال خیبر خرم آباد با ترکیب محمدصادق نادرپور، حسین مددی، محمود بیرانوند یگانه، جواد نصیر، حمدالله ابدام، احمد زارعی ، فرزاد محمدی، عارف رستمی ، امیرحسین غلامی ، آرش افشین ، روزبه شاه علی دوست و با سرمربیگری عبدالله ویسی رو در روی تیمی شهرداری بندرآستارا قرار گرفت.

پیش از برگزاری این دیدار تا پایان هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، تیم خیبر خرم آباد با کسب ۴۲ امتیاز در مکان هشتم و تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا با کسب ۳۸ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) ۱۸ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که تیم های ملوان بندرانزلی ، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...