ویژه‌برنامه‌های تابستانی کانون فرهنگی هنری مسجد امام محمدباقر(ع)


ویژه‌برنامه‌های تابستانی کانون فرهنگی هنری مسجد امام محمدباقر(ع)

همزمان با فصل تابستان و اوقات فراغت ویژه برنامه‌های تابستانی در کانون فرهنگی هنری مسجد امام محمد باقر(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، همزمان با فصل تابستان و ایام اوقات فراغت برنامه های تابستانی در پایگاه تابستانی محبان الزهرا(س) کانون فرهنگی هنری مسجد امام محمدباقر(ع) ویژه گروه سنی ۸ تا ۱۴ سال را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

این برنامه ها، شامل کلاسهای قرآنی شامل روخوانی، قرائت، تجوید، اخلاقی و معرفتی، اردوهای تفریحی و زیارتی شامل پارک ارم، موزه عبرت، پارک چیتگر،اردوگاه شهید مطهری، امامزاده داوود(ع) و اردوگاه شهید چمران است. همچنین در این پایگاه اوقات فراغت پیرامون عکاسی، کار با چوب، رباتیک و موشک آبی،تعمیرات منزل آموزش های لازم ارایه می شود.علاقه مندان تا دهم تیرماه فرصت دارند که برای ثبت نام برنامه های تابستانی به این کانون مراجعه کنند.

کانون فرهنگی هنری مسجد امام محمد باقر(ع) واقع در دهکده المپیک یکی از کانون های فرهنگی هنری فعال در این منطقه است که در بحران کرونا هم با برپایی ایستگاه «نذر سلامت»، توزیع مایع ضدعفونی سطوح،تهیه غذای گرم،دوخت ماسک در مسجد توسط خواهران و توزیع در میان نیازمندان، توزیع محلول رایگان ضدعفونی کننده دست،تهیه آبمیوه برای بیمارستان ها و کادر درمانی و دوخت گان برای پرستاران بیمارستان ها را مورد توجه قرار داد.

ویژه‌برنامه‌های تابستانی کانون فرهنگی هنری مسجد امام محمدباقر(ع)

همچنین در اوج بحران کرونا اگرچه نماز جماعت در مسجد برگزار نمی شد، اما در مسجد باز بود و خدمت رسانی به محرومین مورد توجه بوده است و برنامه های سخنرانی و مراسمات کانون در بستر فضای مجازی برای مخاطبان برگزار می شده است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا