فراخوان برگزاری مهرواره «مجسمه شهر من» در هرمزگان منتشر شد


فراخوان برگزاری مهرواره «مجسمه شهر من» در هرمزگان منتشر شد

بندرعباس- ایرنا- فراخوان برگزاری مهرواره استانی فرهنگی، هنری و ادبی «مجسمه شهر من» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان منتشر شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: کودکان و نوجوانان آثار خود در رشته‌های نقاشی، عکاسی، حجم‌سازی، داستان کوتاه، پژوهش، ساخت محتوای تصویری، دست‌ساخته‌های خلاق با دورریختنی و ایده‌های نو را در فراخوان مهرواره فرهنگی، هنری و ادبی «مجسمه شهر من» شرکت می‌دهند.
پروین پشتکوهی روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: گروه‌های سنی نوخوان (۷ تا پایان ۸ سالگی)، نونهال(۹ تا پایان ۱۱)، نونگاه (۱۲ تا پایان ۱۴ سالگی)، نوجوان(۱۵ تا پایان ۱۷ سالگی) و دختران و پسران ۱۸ تا ۲۲ سال تا ۳۱ شهریور مجاز به شرکت در این مهرواره هستند.
وی آشنایی بیش‌تر کودکان و نوجوانان با مجسمه‌ها و المان های شهر بندرعباس به عنوان یک عنصر بصری در هویت بخشی به فضاهای شهری، انتقال پیام‌های ارزشمند و مفاهیم فرهنگی، تاریخی، توجه به حقوق کودکان، آشنایی با دیدگاه کودکان و نوجوانان امروز نسبت به مجسمه‌های شهری را بخشی از اهداف این طرح اعلام کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان ادامه داد: شرکت کنندگان می‌توانند، آثار خود را به آدرس http://hormozgan.kpf.ir/mojasame ارسال کنند.
به گفته پشتکوهی، داوری و اعلام نتایج و تقدیر از آثار برتر در نیمه دوم مهر صورت می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: این مهرواره با مشارکت
استانداری، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن زیبا و خیلی جوان مرتضی رستمی آقا مدیره خنده بازار + عکس دختر جذاب و بیوگرافی