وضعیت مطلوب زندان زنان تهران/ لزوم صیانت از حقوق بانوان


وضعیت مطلوب زندان زنان تهران/ لزوم صیانت از حقوق بانوان

زندان زنان از وضعیت مطلوب برخوردار است. رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه ضمن مثبت ارزیابی نمودن شرایط نگهداری زندان زنان تهران گفت: اقدامات بسیار خوب و زحمات بی شائبه‌ای در زندان زنان صورت گرفته است .رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه از زندان زنان بازدید کرد.

به گزارش رکنا، حجت الاسلام علی عبداللهی طی بازدید از ندامتگاه زنان استان تهران اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق بانوان، بایستی شرایطی فراهم شود تا از بروز گرفتاری‌هایی که موجب مجازات زندان برای این افراد می‌شود، پیشگیری گردد.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: بازدید از ندامتگاه زنان استان تهران، در زمینه صیانت از حقوق زندانی و امور قضائی اطلاعات جدیدی در اختیارمان قرار داد و گزارش امروز محضر ریاست محترم قوه قضائیه ارائه خواهد شد.

معاون رئیس قوه قضائیه ادامه داد: امید است در دستگاه عدلیه توفیق داشته باشیم در راستای حفظ موازین قانونی و شرعی مددجویان زن، بیش از گذشته نسبت به انجام وظایف قضائی اقدامات مقتضی را به عمل آوریم.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه ضمن مثبت ارزیابی نمودن شرایط نگهداری و فعالیت‌های بخش‌های مختلف آن مرکز گفت: اقدامات بسیار خوب و زحمات بی شائبه‌ای در ندامتگاه زنان صورت گرفته که از مدیرکل زندان‌های استان تهران، مدیر ندامتگاه و همکارانشان تقدیر و تشکر نموده، آرزوی توفیق روزافزون برایشان دارم.

گفتنی است ، در پایان این بازدید، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی به مناسبت هفته قوه قضائیه و پاسداشت تلاش‌های کارکنان این عرصه که سهم بیشتری در حل مشکلات قضائی مددجویان داشتند، از برخی سرپرستان، قضات، دادیاران و بازپرسان نمونه استان تهران با اهدای لوح تقدیر نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس