587 میلیارد ریال برای پروژه‌های روستایی و راهسازی میانه تخصیص یافت


587 میلیارد ریال برای پروژه‌های روستایی و راهسازی میانه تخصیص یافت

تبریز - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه از تخصیص 587 میلیارد ریال برای طرح های هادی روستایی و راه سازی این شهرستان خبر داد و گفت پروژه های راه سازی در دست اجرا در شهرستان با اعتبارات تخصیص یافته شده در فصل جاری تکمیل خواهند شد.

محمدرضا مشایخی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری های صورت گرفته مبلغ ۶۵ میلیارد ریال برای ادامه پروژه راه میانه – فیروزآباد از اعتبارات سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شد و ۲۳۰ میلیارد ریال نیز برای احداث راه های روستایی نیمه تمام و احداث راه روستاهای فاقد راه اختصاص داده شد.

معاون استاندار از آغاز فرایند بهسازی و آسفالت روستای ورزقان که اعتبار آن از سال ۹۸ برقرار بوده و با میزان اعتبار ۴۰میلیارد ریال که ۷ میلیارد ریال آن نیز به صورت مشارکتی از سوی اهالی این روستا تامین شده است خبر داد و افزود : با تامین اعتبارات و مشارکت اهالی در فصل جاری شاهد اجرای این پروژه راه سازی خواهیم بود.

فرماندار ویژه شهرستان میانه همچنین با اشاره به اتمام قسمتی از آسفالت روستای شیخدر آباد در سال جدید گفت: با پیگیری های صورت گرفته، میزان اعتبار ۱۷ میلیارد ریال که سه میلیارد ریال آن به صورت مشارکتی از طرف اهالی روستا خواهد بود به این پروژه اختصاص یافته است که در فصل جاری ادامه این پروژه اجرا خواهد شد.

وی همچنین به تخصیص اعتبار برای اجرای طرح های هادی روستایی اشاره کرد و افزود اجرای طرح های هادی با اعتبار استانی با مبلغ ۱۵ میلیارد ریال که اجرای طرح های جدید و پروژه های نیمه تمام را شامل می شود و از اعتبارات ملی نیز ۱۸۰ میلیارد ریال از ردیف اعتبارات خاص ۴۰ میلیارد ریال برای این پروژه ها از محل اعتبارات ۱۴۰۰ با طی مراجل بعدی آن هدف گذاری شده است که برای اجرا و پیشرفت این پروژه ها هزینه خواهد شد.

شهرستان میانه دارای چهار بخش به نامهای بخش مرکزی، بخش ترکمانچای، بخش کاغذکنان و بخش کندوان است.

بخش مرکزی دارای هفت دهستان و بخش ترکمانچای دارای چهار دهستان و بخش کاغذکنان و کندوان هریک دارای سه دهستان می‌باشد.

در شهرستان میانه ۴۰۳ آبادی وجود دارد که ۵۰ آبادی خالی از سکنه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید