راهنمای قدم به قدم بازی پابجی موبایل


راهنمای قدم به قدم بازی پابجی موبایل 1 میلیارد بار دانلود! بله، بازی پابجی تا الان از مارکت‌های مختلف جهانی نزدیک به 1 میلیارد بار دانلود شده است. اگر شما هم جزو مخاطبان این بازی هستید، این مقاله راهنمای قدم به قدم بازی پابجی موبایل است تا همه‌چیز، از نصب بازی تا خرید یوسی پابجی با گیفت کارت را یاد بگیرید. آموزش کامل بازی pubg موبایل خب قدم...

راهنمای قدم به قدم بازی پابجی موبایل
راهنمای قدم به قدم بازی پابجی موبایل

1 میلیارد بار دانلود! بله، بازی پابجی تا الان از مارکت‌های مختلف جهانی نزدیک به 1 میلیارد بار دانلود شده است. اگر شما هم جزو مخاطبان این بازی هستید، این مقاله راهنمای قدم به قدم بازی پابجی موبایل است تا همه‌چیز، از نصب بازی تا خرید یوسی پابجی با گیفت کارت را یاد بگیرید.

آموزش کامل بازی pubg موبایل

راهنمای قدم به قدم بازی پابجی موبایل

خب قدم اول برای شروع کار با پابجی، نصب آن است. برای نصب این بازی می‌توانید وارد اپلیکیشن‌هایی مثل بازار، مایکت یا گوگل پلی شده و با جستجو عبارت pubg آن را پیدا کنید.دقت کنید؛ این بازی بعد از نصب نیاز به دانلود data از وب دارد. علاوه‌براین به سخت‌افزار و نرم‌افزار موبایل‌تان قبل از دانلود آن دقت کنید. کم‌ترین نرم‌افزار برای نصب این بازی، اندروید 5.1.1 و کم‌ترین رم، 2 گیگابایت است.

تلفن همراه‌تان را آماده کنید

در قدم بعدی باید تلفن همراه‌تان را برای شروع بازی آماده کنید. چطور؟ خب با توجه به اینکه پابجی موبایل نیازمند سخت‌افزار قدرتمندی است، این موضوعات را رعایت کنید:

* اگر قبلاً قابلیت ذخیرۀ انرژی را فعال کرده‌اید، از بخش تنظیمات باتری آن را غیرفعال کنید

* اگر برنامه‌ای در پس‌زمینه تلفن همراه‌تان فعال است، آن را ببندید

* اگر در تلفن همراه از پس‌زمینه‌هایی با تصاویر زنده و متحرک استفاده می‌کنید، ترجیحاً پس‌زمینه را تغییر بدهید

* اگر نور گوشی روی حالت روشنایی خودکار است، بهتر است آن را غیر فعال کرده و خودتان نور را تنظیم کنید

علاوه‌بر همۀ اینها، بهتر است تا جای ممکن فضای داخلی ذخیره‌سازی تلفن همراه‌تان را خالی کنید. اگر فضای داخلی پر باشد، سرعت بازی کاهش پیدا می‌کند.خب، اگر این نکات را انجام داده باشید، عملاً با مشکلات سخت‌افزاری و هنگ کردن تلفن هنگام بازی پابجی موبایل روبرو نمی‌شوید. علاوه‌براین، بهتر است برای اینکه با مشکلات اینترنت هم روبرو نشوید، گزینۀ Data saver را در تنظیمات تلفن خاموش کنید.

آموزش ثبت نام در پابجی موبایل

ببینید، به‌طور کلی شما می‌توانید به 3 شکل وارد پابجی شده و با آن بازی کنید. راهکار اول ورود با اکانت مهمان است، راهکار دوم ورود با اکانت توییتر و در نهایت راهکار سوم هم ورود از طریق حساب فیسبوک.اگر از طریق یکی از این دو شبکه اجتماعی وارد بازی شدید، تمام خریدها، ذخیره‌ها ‌و… به این حساب منتقل می‌شود. به این ترتیب اگر با تلفن همراه یا حتی رایانه دیگری هم از طریق همان اکانت وارد بازی شدید، تمام اطلاعات و جزئیات قبلی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

در هر حال یکی از راهکارهای بالا را انتخاب کرده و وارد بازی شوید. در مرحلۀ اول باید یک کاراکتر انتخاب کنید. پابجی این قابلیت را به شما می‌دهد که ظاهر این کاراکتر را ویرایش کنید. بعد از آن، یک نام کاربری برای خودتان انتخاب کنید. تمام شد! الان وارد بخش لابی بازی می‌شوید که در اینجا می‌توانید به تنظیمات مختلفی از آن دسترسی داشته باشید.

آموزش گام به گام پابجی : تنظیمات

راهنمای قدم به قدم بازی پابجی موبایل

همانطور که گفتیم، الان وارد بخش لابی شده‌اید. در این بخش تنظیمات زیادی وجود دارد اما مهم‌ترین چیزی که باید به آن دقت کنید، تنظیمات گرافیکی است. اگر تلفن همراه‌تان قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کمی دارد، پیشنهاد می‌کنیم تا جایی که برای‌تان مقدور است کیفیت گرافیکی بازی را کاهش بدهید.

اما اگر تلفن همراه قدرتمندی دارید، به این بخش کاری نداشته باشید.راستی، می‌توانید برای این بازی از هدفون هم استفاده کنید. علاوه‌بر اینکه هدفون حس بهتری در حین بازی به شما می‌دهد، این قابلیت را در اختیارتان می‌گذارد که با دیگر بازیکنان صحبت کنید.

اتوماتیک بازی کنید!

در ادامه، پیشنهاد می‌کنیم در بخش تنظیمات چند دکمه را دستکاری کنید. با فعال کردن مواردی که در ادامه ‌می‌گوییم، می‌توانید با سرعت بیشتری بازی کنید چراکه عملاً بخش‌هایی از پابجی را اتوماتیک کرده‌اید.

* برداشتن خودکار وسایل: به دستگاه اجازه بدهید آیتم‌ها یا همان لوت باکس‌ها را به‌شکل خودکار حین بازی برای‌تان بردارد

* فعال کردن Free look: این قابلیت اجازه می‌دهد در بررسی فضای اطراف، سرعت و عملکرد بهتری داشته باشید

* فعال کردن Aim assist: عملاً با فعال کردن این گزینه، می‌توانید راحت‌تر روی بازیکن موردنظرتان هدف‌گیری کنید

* فعال کردن دویدن خودکار: اگر این گزینه را فعال کنید، کاراکتر همیشه با سرعت زیاد در حال دویدن خواهد بود و نیاز نیست برای حرکت کردنش صفحه را لمس کنید

آموزش بازی پابجی

با توجه به اینکه احتمالاً تا الان سابقۀ بازی پابجی را نداشته‌اید، می‌خواهیم چند نکته مهم را به شما توضیح بدهیم:

* سعی کنید همیشه آیتم‌های بخش medikits را بردارید تا زمانی که زخمی هستید، با آنها جان خودتان را افزایش بدهید.

* ترجیحاً همیشه با دوستان و همراهان‌تان حرکت کنید. به این ترتیب حتی اگر مورد اصابت گلوله قرار بگیرید، بقیه دشمن را کشته و شما را نجات می‌دهند.

* سعی کنید جزئیات مختلف نقشه‌ها را یاد بگیرید. درواقع اگر به‌خوبی با نقشه‌ها آشنا باشید، موفقیت‌تان در بازی پابجی موبایل افزایش پیدا می‌کند.

وسیله بخرید!

بخش بزرگی از موفقیت شما در بازی پابجی موبایل، به وسایلی بستگی دارد که همراه دارید. همانطور که احتمالاً خودتان هم می‌دانید، در بازی خرید بعضی از وسایل قفل است و برای باز کردن‌شان نیاز به داشتن پول پابجی یا همان یوسی دارید. با توجه به اینکه تازه‌کار هستید و خب قطعاً پول کافی برای خرید این وسایل را ندارید، می‌توانید با پرداخت هزینه به خود پابجی، اعتبار آن را خریده و از آن برای باز کردن وسایل استفاده کنید. اما چطور؟

راهنمای قدم به قدم بازی پابجی موبایل

خب پیشنهاد ما این است که برای خرید راحت یوسی در پابجی، از گیفت کارت‌های پابجی استفاده کنید. با خرید گیفت کارت یا همین کارت‌های هدیه دیگر نیاز نیست نگران تحریم‌های خارجی و پرداخت دلاری باشید. بلکه می‌توانید به‌راحتی با وارد کردن کد کارت هدیه در حساب‌تان، آن شارژ کرده و سپس با یوسی‌های به‌دست‌آمده، محصولات موردنیاز را بخرید.

از کجا گیفت کارت بخریم؟

سایت‌های زیادی در سطح وب اقدام به فروش گیفت کارت پابجی کرده‌اند که یکی از معتبرترین آنها، سایت موبوگیفت است. شما ‌می‌توانید با قیمت مناسب و خیال راحت، گیفت کارت پابجی ، گیفت کارت گوگل پلی ، گیفت کارت استیم والت ، گیفت کارت ps4 و … را با میزان شارژ دلخواه را از این مجموعه بخرید. همینطور مشاوران آن بعد از خرید، شما را برای شارژ حساب‌تان به‌شکل رایگان راهنمایی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش