حق‌شناس: یکی از سخت‌ترین عرصه‌های کشور حضور در عرصه سیاست است


حق‌شناس: یکی از سخت‌ترین عرصه‌های کشور حضور در عرصه سیاست است

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از سخت‌ترین عرصه‌های کشور حضور در عرصه سیاست است.

به گزارش ایرنا، محمدجواد حق‌شناس روز دوشنبه در همایش تقدیر از اعضای ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: یکی از سخت‌ترین عرصه‌های کشور حضور در عرصه سیاست است به رغم فشارها می‌دانم بار سختی را به دوش کشیدید در شرایطی که فضا سخت‌تر و بسته‌تر خواهد شد اما حضور شما بسیار دلگرم کننده و امیدبخش است.

وی افزود: انتخابات ۱۴۰۰ برگزار شد و حاصل آن انتخاب سید ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهوری و پیروزی لیست ائتلاف برای شورای شهر تهران بود بر این اساس در عمل، هدف و آرزوی ۲۵ ساله هسته سخت قدرت مبنی بر رسیدن به حاکمیت یک دست و تصاحب همه قدرت، محقق شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: برای رسیدن به این آرزو آن‌هایی که مسئولیت نگهبانی از قانون اساسی، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب را بر عهده داشتند، فارغ از شرع و قانون در مورد بررسی نامزدها به تعبیر مقام معظم رهبری جفا کردند و حق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان بسیاری را پایمال کردند. گویا تصور آقایان این است که می‌توانند با فدا کردن نهادهای دموکراتیک، قانون اساسی و ارزش‌های امام و انقلاب را زیر پا گذارند و همه قدرت را مصادره کنند و در نهایت به زعم‌شان به مردم و کشور خدمت کنند.

ادامه دارد ...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه