فیلم 18+ / مچ گیری مرد خیانت کار با معشوقه اش در خانه


فیلم 18+ / مچ گیری مرد خیانت کار با معشوقه اش در خانه

فیلم 18+ خیانت مرد متاهل به همسرش در اتاق موجی از خشم کاربران را برانگیخت . در فیلم 18+ مرد خیانتکار و معشوقه اش با هم خلوت کرده بودند که خانواده زن جوان وارد خانه شده و زن و مرد خیانت کار را برهنه دستگیر کردند. در ادامه این فیلم 18+ نشان می دهد که خانواده زن چینی دامادشان را برهنه با طناب بستند تا او و معشوقه اش را شکنجه کنند که پلیس سر رسید. پلیس با بررسی فیلم 18+ که دوربین آن را ضبط کرده بود زن و مرد برهنه را دستگیر و به بازداشتگاه منتقل کرد. تا به حال انتشار این فیلم 18+ بازدید و واکنش زیادی را از سوی کاربران به همراه داشت.

فیلم 18+ / لحظه خیانت مرد متاهل به زن جوان در اتاق خواب

به گزارش گروه ترجمه رکنا، ویدیویی که به تازگی در رسانه لایولیک به اشتراک گذاشته شد دستگیری و شکنجه مرد خیانت کار و معشوقه اش را به تصویر کشیده است.

در ویدیو منتشر شده نشان می دهد که خانواده همسر مرد چینی دست او را بسته اند و طناب دار دور گردنش انداخته اند و در حالی که از او سوال می کنند قصد شکنجه و قتل او و دختر جوانی را دارند که به عنوان معشوقه مرد متاهل برهنه دستگیر شد.

گفتنی است که خانواده زن جوان قصد قتل مرد و معشوقه اش را داشتند که ماموران پلیس وارد ماجرا شده و دو متهم را قبل از قتل دستگیر کردند.

فیلم 18+ / مچ گیری مرد خیانت کار با معشوقه اش

به گزارش گروه ترجمه رکنا، به تازگی ویدیویی در رسانه لایولیک به انتشار گذاشته شد که دستگیری زن و مرد خیانت کار را توسط زن هندی به تصویر کشیده است.

در ویدیو منتشر شده نشان می دهد که مرد متاهل با دعوت از معشوقه اش او را به خانه کشانده و در حالی که بایکدیگر در حال رابطه بودند توسط همسر و اقوام نزدیکش دستگیر و مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

در ادامه ویدیو مشاهده می شود همسر مرد خیانت کار که به شدت عصبانی بوده به سراغ زن جوان و همسر خود رفته و به شدت آن ها را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

گفتنی است که پس از وقوع این خیانت زن هندی درخواست طلاق داده که تاکنون مرد خیانت کار حاضر به جدایی نشده است.

انتشار این ویدیو تاکنون با بازدید زیادی رو به رو شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
2 0

حجم ویدیو: 25.63M | مدت زمان ویدیو: 00:03:31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران