رزمگر: بازی‌ حریفان را شبیه سازی می‌کنیم/در تیم‌ملی هندبال زنان به روی همه باز بود


رزمگر: بازی‌ حریفان را شبیه سازی می‌کنیم/در تیم‌ملی هندبال زنان به روی همه باز بود

مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان گفت: دلیلم از دعوت بازیکنان روسی تیم اشتادسازه به اردوی تیم ملی شبیه‌سازی بازی‌ تیم‌های ازبکستان و قزاقستان است.

به گزارش ایسنا، عزت‌الله رزمگر در جریان دومین اردوی تیم ملی هندبال زنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در مشهد اولین دوره از اردوها را به صورت فشرده داشتیم. همه بازیکنانی که پتانسیل داشتند (از هر پست ۸ نفر) به نخستین اردو دعوت کرده بودیم. علاوه بر آنها کسانی را هم که فدراسیون درخواست داده بود ارزیابی کردیم تا در تیم ملی به روی همه باز باشد. تست‌های سختی را گرفتیم و در نهایت از هر پست ۴ نفر را برای مرحله دوم اردوها انتخاب کردیم. در پایان مرحله دوم اردو نیز تعداد نفرات به ۲۴ نفر کاهش خواهد یافت.

مدیر فنی تیم‌ملی هندبال زنان در ادامه گفت: با شروع مرحله دوم اردوها تست‌های سختی را آغاز کردیم. امیدوارم بازیکنان در این دور خود را نشان دهند و بتوانیم تیم خوبی که لایق فدراسیون هندبال ایران باشد عازم مسابقات قهرمانی آسیا کنیم.

وی در خصوص حضور بازیکنان روسی اشتادسازه در اردوی تیم ملی گفت: یکی از علت‌هایی که من بازیکنان روس باشگاه اشتادسازه را به اردوهای تیم ملی دعوت کردم این بود که بتوانم بازی تیم‌های ازبکستان و قزاقستان را شبیه‌سازی کنم. این دو بازیکن در سطح حرفه ای در اروپا بازی می‌کنند و به سرعت با آنها به تفاهم رسیدم. از روز گذشته شروع کردیم و یک بازی دوستانه بین تیم‌های ازبکستان و ایران را طراحی کردم و از نتیجه راضی بودم.

رزمگر در خصوص اردو و بازی تدارکاتی خارجی برای تیم ملی هندبال زنان گفت: برای انجام اردوی خارجی با یکی از دوستانم در اوکراین هماهنگ کردم. فکر می‌کنم مقداری از لحاظ مالی به مشکل بخوریم چون قرار شد با تیم اوکراین اردوی مشترکی در ایران داشته باشیم که اوکراین خودش بلیط ها را تهیه کند و برعکس که فکر می‌کنم بلیط اوکراین برای ما بالای یک میلیارد هزینه در پی خواهد داشت. باید ببینیم می‌توانیم این مبلغ را تهیه کنیم و اسپانسر مالی اجازه هزینه این مبلغ را داشته باشد یا خیر.

مدیر فنی تیم‌ملی هندبال زنان ایران در پاسخ به این‌ سوال که پس فعلا برنامه قطعی برای اردوی خارجی وجود ندارد گفت: خیر تمام تلاش فعلا این است که اردوها در کشور برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید