پنج پروژه عمرانی در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان به بهره‌برداری رسید


پنج پروژه عمرانی در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان به بهره‌برداری رسید

کرمان - ایرنا - پنج پروژه عمرانی امروز (سه‌شنبه) در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان با اعتبار بیش از 249 میلیارد ریال با حضور معاون اداری مالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در آئین بهره برداری از پنج پروژه عمرانی در این واحد دانشگاهی گفت: دانشکده مدیریت اقتصاد به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با زیربنای ۶ هزار متر مربع و بیش از ۱۷۵ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید ضمن اینکه محوطه ‌سازی این دانشکده نیز به متراژ چهار هزار و ۷۰۰ متر مربع انجام شده است.

حسن رنجبر عسکری ادامه داد: عملیات احداث دانشکده مدیریت اقتصاد در ساختمانی ۲ طبقه از سال ۱۳۹۵ آغاز و تا اواخر سال ۱۳۹۹ تکمیل شد.

وی در رابطه با طرح مورد افتتاح دیگر نیز اظهار داشت: فاز نخست مجموعه گلخانه‌های آموزشی تحقیقاتی دانشکده کشاورزی به مساحت ۹۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد که اعتبار ۱۷.۵ میلیارد ریال برای اجرای آن صرف شده است.

رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان تصریح کرد: ساخت دانشکده مدیرت اقتصاد که مجهز به سیستم‌های خنک‌کننده پَد و فَن، گرمایش گرماتاب و سیستم مه ‌پاش است از سال ۱۳۹۸ آغاز و تا اوایل سال جاری تکمیل شده است.

وی افزود: مرکز نظارت تصویری سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی نیز طرح سوم اجرا شده در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان است که مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: این طرح با اعتبار بیش از ۳۲ میلیارد ریال اجرا شده و به ۳۷۹ دوربین جدید و بروز و سه مرکز سرور برای حفاظت از مجموعه دانشگاه ولیعصر(عج) مجهز شده است.

رئیس دانشگاه ولیعصر( عج ) رفسنجان گفت: آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه نیز با زیربنای ۳۷۵ متر مربع و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: سالن آمفی‌تئاتر موزه دانشگاه که از سال ۱۳۹۸ بهسازی آن آغاز و در اوایل امسال به طور کامل بهسازی و به اتاق کنترل مجهز شد.

رنجبر عسکری گفت: برای اجرای بهسازی سالن آمفی تئاتر موزه دانشگاه ۹۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی در پایان احداث ساختمان شماره ۲ فرهنگی (مدرسه شهید بهشتی) دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان با زیربنای یک‌هزار متر مربع اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این ساختمان از سال ۱۳۹۴ آغاز شده و در آینده نزدیک تکمیل می شود و در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403