اگر یک داوطلب کنکور دقیقه90 کرونا گرفت، چه کار کند؟


اگر یک داوطلب کنکور دقیقه90 کرونا گرفت، چه کار کند؟

برخی داوطلبان کنکور سراسری که بعد از پایان مهلت خوداظهاری به کرونا مبتلا شده اند، برای شرکت در کنکور باید برخی اقدامات را انجام دهند.


اگر یک داوطلب کنکور دقیقه۹۰ کرونا گرفت، چه کار کند؟

برخی داوطلبان کنکور سراسری که بعد از پایان مهلت خوداظهاری به کرونا مبتلا شده اند، برای شرکت در کنکور باید برخی اقدامات را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کنکور سراسری ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از فردا در سراسر کشور آغاز می‌شود. خوداظهاری داوطلبان کنکور سراسری هفته گذشته انجام شد و ۱۲۸ داوطلب مبتلا به ویروس کرونا اقدام به خود اظهاری کردند.

این داوطلبان در بیمارستان‌های شهر محل حوزه خود آزمون خواهند داد. اما با توجه به اینکه خوداظهاری داوطلبان کنکور سراسری هفته گذشته انجام شد، نحوه خوداظهاری داوطلبانی که بعد از این تاریخ به کرونا مبتلا شده باشند برای برخی از داوطلبان دارای این شرایط سوال ایجاد کرده است.

داوطلبانی که دارای این شرایط باشند (بعد از پایان مهلت خوداظهاری مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند) به باجه‌های رفع نقص برای تحویل مدارک پزشکی خود مراجعه کنند.

در صورتی که برای آن‌ها امکان حضور در این باجه‌ها وجود ندارد، یکی از اقوام درجه یک به همراه مدرک شناسایی و مدارک پزشکی به این باجه‌ها مراجعه کنند.

آدرس باجه‌های رفع نقص برای این منظور در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش درج شده است.

داوطلبانی که در رشته هنر آزمون می‌دهند باید امروز به باجه‌های رفع نقص مراجعه کنند. داوطلبان رشته علوم انسانی و ریاضی می‌توانند تا فردا (چهارشنبه ۹ تیر)، داوطلبان رشته تجربی ( پنج شنبه، ۱۰ تیر) و داوطلبان زبان‌های خارجی ( جمعه، ۱۱ تیر) به باجه‌های رفع نقص مراجعه کنند.

علاوه بر این سازمان سنجش برای داوطلبانی که علائم سرما خوردگی داشته باشند نیز مکان‌های مجزا در نظر گرفته است، این داوطلبان در روز آزمون با اعلام به مسئولان حوزه می‌توانند از سایرین جدا شوند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان