امام جمعه کرج: هیچ تبعیضی در مبارزه با فساد نباید صورت بگیرد


امام جمعه کرج: هیچ تبعیضی در مبارزه با فساد نباید صورت بگیرد

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج تاکید کرد که در مبارزه با فساد نباید در خصوص هیچ دستگاه و نهادی استثنا و تبعیضی صورت گیرد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دادگستری استان البرز، آیت‌الله حسینی همدانی روز سه شنبه در نشستی با مسوولان قضایی البرز به مناسبت هفته قوه قضاییه با بیان اینکه مسوولان کشور نباید خود را از حساب کشی معاف بشمارند افزود: به این منظور با فساد در هر جا و هر مسند برخورد یکسان باید صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: در واقع اساس کار مجموعه قضایی این است که باید با رعایت مقررات و ضوابط، جلب روزافزون اعتماد مردم، اطلاع‌رسانی به افکار عمومی، وظایف بسیار حساس خود در تحقق عدالت و حفظ تأمین حقوق و امنیت مردم را با قاطعیت و قدرت ادامه دهد.

حسینی همدانی با بیان اینکه کارها باید آن‌قدر دقیق انجام و جلو بیفتد تا موجب اعتماد روزافزون مردم شود افزود: یکی از گرفتاری‌هایی که در کشور داریم عدم شفافیت در تصمیم‌گیری‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و مدیریت اداری کشور است، به این منظور است که نهادها و قسمت‌های دیگر کار را درست انجام نداده‌ا و این سبب می شود تا دستگاه رسیدگی کند .

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با روی کارآمدن حجت الاسلام والمسلمین رییسی، رییس جمهوری منتخب در دستگاه اجرایی کشور، این منافذ بسته شود، گفت: با بسته شدن این منافذ در دستگاه ها کار دستگاه قضا سبک خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در البرز در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به روابط عمومی دادگستری عنوان کرد: مبارزه با فسادی اگر صورت می گیرد بایستی اطلاع رسانی شود.

حسینی همدانی به پیوست فرهنگی تمام پروژه ها اشاره و تاکید کرد: در برخورد با ناهنجاری های فرهنگی انتظار ما این است که قاطعیت داشته باشید.

وی افزود: برخی عنوان می کنند که جلو فساد اخلاقی را گرفتن برخلاف مصالح جامعه و امنیت است درصورتی‌که به این شکل نیست و جلوی فساد اخلاق را گرفتن خلاف امنیت نیست.

امام جمعه کرج در ادامه به بحران آب در استان البرز اشاره کرد و گفت: در چنین شرایطی باید چاه های دزدی رسیدگی و اینکه در مناطقی که آبی وجود ندارد چرا اجازه کاشتن محصولات آب بر همچون کاهو، کلم و هندوانه را می دهند این در حالی است که این مسایل حقوق عامله و بایستی پیشگیری کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر جدی گرفتن امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی تصریح کرد: توسط پنج یا ۶ نفر دروغگو در رسانه، اذهان عمومی مدیریت می شوند.

حسینی همدانی افزود: این افراد فضا را آلوده و جریان سازی می کنند که امیدواریم با بسط عدالت که هدف انبیای الهی است و انجام دادن وظایف مان به تمدن اسلامی نزدیک شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!