بررسی موضوع رمزارزها در کمیسیون امنیت ملی مجلس


بررسی موضوع رمزارزها در کمیسیون امنیت ملی مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نشست امروز با حضور کارشناسان و نمایندگانی از بانک مرکزی و مرکز پژوهش های مجلس و همچنین معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات با موضوع رمز ارزها برگزار شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «محمود عباس‌زاده مشکینی» در توضیح نشست روز سه شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به خبرنگاران گفت: نشست امروز با حضور کارشناسان و نمایندگانی از بانک مرکزی و مرکز پژوهش های مجلس و همچنین معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات با موضوع رمز ارزها برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: لزوم بسترسازی قانونی برای مدیریت این پدیده اقتصادی و مبادلاتی نوپدید و مقابله با چالش‌ها و آسیب‌های مرتبط با آن محور موضوع رمز ارزها در جلسه امروز بود.

وی تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد برای تصمیم‌گیری، کمیته‌های تخصصی کمیسیون زوایای مختلف رمزارزها را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهند.

نوش آبادی رییس کمیته باشگاه تحریمی‌ها شد

عباس زاده مشکینی با اشاره به انتخاب «حسین نوش آبادی» از طرف اعضای کمیسیون به عنوان «رییس کمیته باشگاه تحریمی‌ها»، گفت: همچنین «حسن همتی» نیز به اتفاق آراء به عنوان «رییس کمیته امنیت» کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: کمیته امنیت و کمیته باشگاه تحریمی‌ها از محوری‌ترین کمیته‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد