609 نفر آسیب دیده حوادث لرستان امداد رسانی شد


609 نفر آسیب دیده حوادث لرستان امداد رسانی شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در سه ماهه نخست امسال سه ماه به 609 آسیب دیده ناشی از 147 حادثه به وسیله 177 تیم عملیاتی امداد رسانی شد.

به گزارش ایرنا، صارم رضایی روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: امدادرسانی به آسیب‌دیدگان در حوادث آتش‌سوزی جنگل و مراتع، جاده ای، خدمات حضوری، دریایی و ساحلی، رعد و برق، سیل و آبگرفتگی، شهری، صنعتی و کارگاهی و کوهستان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۷۷ تیم عملیاتی در این حوادث بکار گیری شده است، افزود: این تیم ها متشکل از ۵۰۹ نفر نیروهای معاونت امداد و نجات در سراسر استان بودند.

وی بیان کرد: شعب خرم آباد، ازنا، الیگودرز، بروجرد و پلدختر به ترتیب با ۳۵ ، ۳۰ ، ۲۹ ،۱۷ و ۱۰ حادثه، شعب دارای بیشترین حوادث در استان بود.

رضایی اضافه کرد: پایگاه های اباذر، خمه، شوراب، رازان و دوره چگنی پایگاه هایی بودند که بیشترین تعداد حادثه را امداد رسانی کردند و در این حوادث ۱۸۸ ناوگان ترابری شامل بالگرد، آمبولانس، خودرو کمک دار سبک و خودرو نجات تیپ یک و ۲ به کارگیری شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان ادامه داد: در ۱۴۷ حادثه چهار پرواز در شهرستان های خرم آباد، ازنا و سلسله با ۱۳ سورتی پرواز نیز کار امداد رسانی را انجام دادند.

رضایی یادآور شد: در سه ماهه نخست امسال، ۶ عملیات در حوادث آبی صورت گرفت که بیشترین حوادث مربوط به رودخانه کشکان، آبشار بیشه، سد رودبار و تنگه هلت می باشد و حدود ۱۴ درصد کاهش حوادث غرقی و ۱۴ درصد افزایش تعداد فوتی ها در سه ماهه اول امسال نسبت به سه ماهه اول سال گذشته بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا