خلاصه بازی ؛ انگلیس 2 – 0 آلمان ؛ دربی سنتی فوتبال اروپا به سود سه‌شیرها + سند


خلاصه بازی ؛ انگلیس 2 – 0 آلمان ؛ دربی سنتی فوتبال اروپا به سود سه‌شیرها + سند

تیم فوتبال انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 و در دربی سنتی فوتبال اروپا با دو گل رحیم استرلینگ و هری کین آلمان را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد. نوشته خلاصه بازی ؛ انگلیس 2 – 0 آلمان ؛ دربی سنتی فوتبال اروپا به سود سه‌شیرها + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خلاصه بازی ؛ انگلیس ۲ – ۰ آلمان ؛ دربی سنتی فوتبال اروپا به سود سه‌شیرها + سند

پیروزی 2 بر 0 انگلیس مقابل آلمان در یک هشتم نهایی یورو 2020
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۵
خلاصه بازی ؛ انگلیس 2 – 0 آلمان ؛ دربی سنتی فوتبال اروپا به سود سه‌شیرها + سند

تیم فوتبال انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ و در دربی سنتی فوتبال اروپا با دو گل رحیم استرلینگ و هری کین آلمان را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی انگلیس با شکست دادن آلمان راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ شد.

تیم ملی انگلیس پس با کسب پیروزی مقابل کرواسی و چک و مساوی با اسکاتلند با ۷ امتیاز به عنوان تیم اول گروه D راهی مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ شد. این تیم امشب برای صعود به جمع هشت تیم نهایی مسابقات باید به مصاف آلمان برود؛ تیمی که در گروه مرگ ابتدا با یک گل مغلوب آلمان شد، سپس با نتیجه ۴ بر ۲ پرتغال را شکست داد و با کسب تساوی ۲-۲ مقابل مجارستان به عنوان تیم دوم گروه F راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

دو تیم بازی را پایاپای آغاز کردند اما تیم ملی انگلیس با فشار و تشویق هوادارانش خیلی زود چهره ای تهاجمی به خود گرفت و با شوت استرلینگ در دقیقه ۱۷ که نویر آن را مهار کرد، اولین خطر جدی بازی را روی دروازه آلمان رقم زد. رفته رفته آلمان از فشار انگلیس کاسته و جلو کشید؛ اولین خط جدی شاگردان لوو روی دروازه انگلیس در دقیقه ۳۲ رقم خورد؛ جایی که ضربه هاوترز تحت فشار مدافع حریف را پیکفورد در موقعیت تک به تک مهار کرد. با نزدیک شدن به دقایق پایانی نیمه، دو تیم سعی در پیدا کردن شکاف در خط دفاعی یکدیگر بودند تا اینکه داور هلندی بازی سوت پایان را به صدا در آورد تا آلمان و انگلیس با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

بازی در نیمه دوم با شوت دیدنی هاورتز و عکس العمل زیبای پیکفورد شروع شد تا همه منتظر یک رقابت هیجان انگیز باشند؛ در ادامه اما دو تیم روی به یک بازی کم افت و خیر آوردند به گونه ای که تا دقیقه ۷۰ هیچ موقعیت خطرناک دیگری را روی دروازه ها شاهد نبودیم. سرمربیان دو تیم در ۲۰ دقیقه پایانی نیمه دوم، تغییرات خود در ترکیب تیم هایشان را شروع کردند.این تغییرات در روند بازی تیم ملی انگلیس تاثیر فوق العاده ای داشت و این تیم پس از به زمین آمدن گریلیش دو بار موفق به باز کردن دروازه آلمان در دقایق ۷۵ و ۸۰ شد. تلاش آلمانی ها برای جبران گل های خورده هیچ حاصلی در پی نداشت تا شاگردان ساوت گیت در میان شادی بی امان هوادارانشان، با نتیجه دو بر صفر پیروز این دیدار حساس شده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

لحظات حساس

نیمه اول

دقیقه ۱۶: شلیک کات دار و زیبای رحیم استرلینگ از پشت محوطه جریمه را مانوئل نویر با یک شیرجه عالی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۷: ضربه سر مگوآیر روی ارسال کرنر را مانوئل نویر با جایگیری مناسب در اختیار گرفت.

دقیقه ۲۷: یک ارسال از سمت راست و ضربه سر مگوآیر پیش تاخته یک بار دیگر دروازه آلمان را تهدید کرد؛ ضربه مدافع انگلیس اما با فاصله از کنار دروازه نویر راهی اوت شد.

دقیقه ۳۲: ورنر در سمت راست محوطه جریمه تیم ملی انگلیس صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک می رفت دروازه این تیم را باز کند که با واکنش خوب پیکفورد مواجه شد.

دقیقه ۲+۴۵: روی حرکت پا به توپ استرلینگ که با دخالت مدافعان آلمان با بلوکه شدن توپ همراه بود، هری کین در دهانه دروازه می رفت صاحب موقعیت شود که تکل به موقع هوملز مانع از این کار شد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: شوت روی پای دیدنی کای هاورتز از سمت راست محوطه جریمه را پیکفورد با عکس العملی بی نقص راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۵ (رحیم استرلینگ برای انگلیس): پاس کین روی خط محوطه جریمه به گریلیش در سمت چپ رسید که او هم با یک پاس کوتاه، شاو را صاحب توپ کرد؛ ارسال کوتاهِ در عرض شاو را رحیم استرلینگ با یک اشاره به موقع در دهانه دروازه به گل اول سه شیرها تبدیل کرد.

دقیقه ۸۱: توماس مولر در موقعیت تک به تک با پیکفورد فاصله ای تا باز کردن دروازه انگلیس نداشت اما ضربه او با اختلافی بسیار اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۶ (هری کین برای انگلیس): گریلیش که بعد از ورودش به میدان همه چیز را به نفع انگلیس تغییر داده بود با یک ارسال از سمت چپ محوطه جریمه، توپ را به دهانه دروازه آلمان رساند که این ارسال را هری کین با ضربه سر شیرجه ای به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت