البرز سرزمینی پرافتخار و مایه مباهات است


البرز سرزمینی پرافتخار و مایه مباهات است

کرج – ایرنا – فرمانده سابق سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: استان البرز سرزمین پرافتخار و ارزشمندی است که در جای جای خود از شروع انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تا عرصه های دیگر افتخار و مباهات دارد.

سردار سرتیپ دوم سید یوسف مولایی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز که در کانون شهید سبحانی سپاه کرج برگزار شد، افزود: البرز دیار حافظان بازی دراز، تپه کرجی ها و قلاویزان است و هنوز زمانی که سردار فضلی از افتخارات کربلای پنج می خواهد بگوید از رشادت های شهید کیانپور می گوید.

وی اظهار داشت: افتخار به این بزرگی که سرزمینی مملو از عالمان مجاهد مثل آیت الله طالقانی و شهدا و رزمندگان می باشد.

وی گفت: البرز سرزمین فناوران علم و صنعت،‌نوآوری، ورزشگاران و هنرمندان بوده و سرزمینی است که می تواند منشور معکوس باشد.

مولایی بیان داشت: منشور کارش این است که نور واحد را تجزیه به انوار درخشان رنگارنگ می کند و این استان می تواند انوار مختلف ایران کوچک را به یک ید واحد تبدیل کند.

وی ادامه داد: البرز سرزمین مردمان عزیزی که در همه آنات و ساعات و حالات در پای انقلاب برای حفظ انقلاب و اسلام و کمک به مردم دیگر نقاط کشور در بحران ها حضور می یافتند که در سرپل ذهاب و خوزستان و گلستان و لرستان افتخارآفرینی کردند.

فرمانده سابق سپاه استان البرز گفت: پنج سال پیش در ابتدای حضورم در البرز ۱۷ مساله بسیار مهم احصاء‌شد و حدود یک ماه طرح عملیاتی برای آن ریخته شد که یکی از آن ها طرح رجعت است.

وی افزود: در هیچ برنامه ای در کشور از سازندگی تا طرح شهید رهنمون هر چیزی که در کشور به صورت ابلاغی یا غیرابلاغی اعلام شد به صورت ابتکار استانی طرح انجام شده که می تواند به طرح احیای پایگاه بسیج مساجد اشاره کرد.

مولایی گفت:‌ کار در این استان سخت ولی شیرین است.

در این آیین سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا به عنوان فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع)‌استان البرز معرفی و با قدردانی از خدمات پنج ساله سردار مولایی وی به عنوان جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) منصوب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مصدومیت عالیشاه تا چه حد جدی است؟