کاین توربو GT؛ گران ترین و سریع‌ترین شاسی بلند پورشه معرفی شد


نسخه توربو GT از پورشه کاین، 631 اسب بخار قدرت دارد و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت 3٫1 ثانیه فراهم می‌کند. این محصول با قیمت 180 هزار دلار فروخته خواهد شد.

اوایل قرن بیست و یکم، زمانی که نسل اول کاین معرفی شد؛ تردیدهای بسیاری برای موفقیت تجاری پروژه وجود داشت. بسیاری از علاقه‌مندان پورشه به عرضه یک شاسی بلند توسط این برند آلمانی، علاقه نشان نمی‌دادند و البته، ساخت یک کراس‌اور اسپرت و لوکس هم امری مرسوم در میان خودروسازان برتر جهان نبود. امروزه، شاسی‌بلندهای پورشه شامل ماکان و کاین، مجموعاً فروش بیشتری نسبت به دیگر محصولات شرکت سازنده دارند و از نظر تجاری، موفقیتی بزرگ محسوب می‌شوند.

کاین توربو GT، پیش از رونمایی رسمی توانست رکورد نوربرگ برای کلاس شاسی بلند را به نام خود ثبت کند. این محصول، حالا با بدنه کوپه و قیمت گزاف ۱۸۰ هزار دلاری، آماده تولید انبوه است. کاین توربو GT از پیشرانه ۴ لیتر توئین توربو شارژ V8 با قدرت ۶۳۱ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد.

کاین توربو GT؛ گران ترین و سریع‌ترین شاسی بلند پورشه معرفی شد

علاوه‌بر پیشرانه تقویت‌شده و جعبه‌دنده با سرعت تعویض بالاتر، تفاوت‌های ظاهری هم بین کاین توربو GT و نسخه استاندارد وجود دارد. مدل جدید از سیستم تعلیق ویژه با ۱۷ میلی‌متر کاهش ارتفاع بهره می‌برد که ۱۵ درصد سخت‌تر است. همچنین رینگ‌های ۲۲ اینچ با تایرهای پیرلی برای کاین توربو GT انتخاب شده‌اند که ۴۱۰ میلی‌متر در جلو و ۴۴۰ میلی‌متر در عقب پهنا دارند. این مدل دارای ورودی هوای بزرگ‌تر در نمای جلو است و برخی از ادوات بدنه‌ی آن شامل دیفیوزر عقب، سقف و بالچه‌های جانبی هم از جنس فیبر کربن هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)