حدود ٨٠ درصد پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف تهران رعایت می‌شود


حدود ٨٠ درصد پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف تهران رعایت می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس اتاق اصناف تهران گفت: حدود ٨٠ درصد پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف تهران رعایت می شود.

قاسم نوده فراهانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون به ١٠ درصد از اصناف در تهران که پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را رعایت نکرده بودند اخطار داده شد.

وی ادامه داد: همچنین ٢ درصد از فعالان اصناف در تهران که به اخطارها بی توجه بودند مغازه آنها پلمب شده است.

به گفته نوده فراهانی صنوف عرضه کننده مواد غذایی بیش از دیگر صنوف در تهران نکات بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را رعایت کرده اند.

رئیس اتاق اصناف تهران اذعان داشت: برای نظارت بر نانوایی های سطح شهر تهران نیز بازرسان ویژه ای در نظر گرفته شده است تا میزان رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی این صنف مرتب بررسی شود.

نوده فراهانی با بیان اینکه همه دستورات ستاد مقابله با کرونا باید از سوی اصناف به صورت کامل اجرا شود، افزود: با اخطارهایی که به فعالان صنوف داده می شود آنها ناگزیرند از قانون تمکین کنند.

وی اضافه کرد: در بازرسی هایی که از سوی نیروهای اتاق اصناف و ستاد ملی مقابله با کرونا انجام می شود پس از اخطار در صورتی که اصناف به اخطارها بی توجه باشند بلافاصله مکان مورد نظر پلمب می شود.

نوده فراهانی گفت: نمی شود بالای سر هر فردی یک مامور گذاشت. همه موظف هستیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم تا سلامت خود و دیگران را به خطر نیاندازیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد