2 کارگزاری بورس جیرفت به‌علت رعایت نکردن اصول بهداشتی تعطیل شد


2 کارگزاری بورس جیرفت به‌علت رعایت نکردن اصول بهداشتی تعطیل شد

جیرفت – ایرنا - رییس مرکز بهداشت جیرفت از تعطیلی 2 دفتر کارگزاری بورس در این شهرستان خبر داد و گفت: این دفاتر به دلیل ازدحام جمعیت، رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی اعمال قانون شدند.

فرزانه برخوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی چند روز گذشته شاهد ازدحام جمعیت در ۲ دفتر کارگزاری بورس بودیم که کارشناسان بهداشت و محیط به این مراکز تذکر لازم را ارائه کردند.

وی افزود: با توجه به ازدحام جمعیت و رعایت نکردن فاصله اجتماعی در اوج کرونا این مراکز با هماهنگی دستگاه قضایی تعطیل شدند.

رییس مرکز بهداشت جیرفت به آمار روزافزون موارد ابتلا به کووید ۱۹ در این شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان های مجاور جیرفت در وضعیت قرمز قرار دارند و در این شهرستان نیز روند موارد ابتلا و بستری صعودی است.

وی افزود: تنها راه کنترل و پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک است؛ با این رو همه متصدیان دفاتر در صورت امکان خدمات غیرحضوری ارایه کنند.

برخوری از برخورد قانونی با ناقضان مصوبات ستاد کرونا خبر داد و بر ارایه خدمات به صورت غیرحضوری تایید کرد.

وی همچنین از تعطیلی تالارهای پذیرایی و برگزاری مراسم جمعی شامل عروسی، عقد، جشن تولد و عزاداری در شهرستان جیرفت بر اساس مصوبات ستاد کرونای این شهرستان خبر داد.

شهرستان جیرفت در ۲۳۸ کیلومتری جنوب کرمان قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403