صیامی: حدادی در المپیک شرکت خواهد کرد


صیامی: حدادی در المپیک شرکت خواهد کرد

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: احساس می‌کنم شرایط احسان حدادی نسبت به قبل بهتر شده و صد درصد در المپیک شرکت خواهد کرد.

هاشم صیامی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات دوومیدانی استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون سه سهمیه المپیک در رشته دوومیدانی توسط احسان حدادی، حسن تفتیان و فرزانه فصیحی کسب شده است. احتمال کسب سهمیه دیگری توسط مهدی پیرجهان در ماده ۴۰۰ متر با مانع وجود دارد که این موضوع تا ۲۴ ساعت آینده مشخص خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حدادی افتخارات زیادی برای کشور کسب کرده و در تمرینات سختی هم که برای چهارمین دوره حضورش در المپیک می‌گذراند، دچار آسیب‌دیدگی در ناحیه دیسک کمر شد. این ورزشکار عزیز ما برای پرچم کشورمان دچار آسیب‌دیدگی شده و ما باید با دید مثبت از او حمایت کنیم. استرس او برای حضور در المپیک از همه ما بیشتر است و احساس می‌کنم شرایطش نسبت به قبل بهتر شده و صد درصد در المپیک حضور پیدا می‌کند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه کسب مدال در المپیک توسط دوومیدانی بسیار سخت است، افزود: تنها امید ما برای مدال احسان حدادی بود که متأسفانه دچار آسیب‌دیدگی شد.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حمایت از حدود ۸۰ ورزشکار و مربی برای حضور در مسابقات بازی‌های آسیایی سال آینده هستیم. با توجه به شرایط کرونایی، اردوهای این افراد را در داخل همان استان‌ها برگزار می‌کنیم. تمام تلاش ما این است که در بازی‌های آسیایی سال آینده برای کشورمان مدال کسب کنیم.

صیامی بیان کرد: در کشور تنها ۱۵۰۰ ورزشکار حرفه‌ای در رشته دوومیدانی در سه مقطع نوجوانان، جوانان و بزرگسالان سازماندهی شده هستند و باید این عدد دست‌کم به ۱۰۰ هزار نفر برسد.

وی تصریح کرد: استان‌های شمالی پتانسیل ویژه‌ای در بخش ورزش دارند و اگر فدراسیونی به این استان‌ها توجه نکند، ضرر خواهد کرد.

صیامی در ادامه با انتقاد از اینکه استادیوم‌های ورزشی عمدتاً در اختیار فوتبال قرار دارد، گفت: در بسیاری از زمین‌های فوتبال، به جای چمن طبیعی از چمن مصنوعی استفاده می‌شود که این مسئله ماده‌های پرتابی ما را با مشکل روبه‌رو کرده است.

رئیس فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: از وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی درخواست داریم حد المقدور از چمن‌های طبیعی در زمین‌های فوتبال استفاده کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا