آغاز فعالیت بزرگترین پردیس سینمایی خوزستان در سینما اکسین اهواز


آغاز فعالیت بزرگترین پردیس سینمایی خوزستان در سینما اکسین اهواز

تفت آشیان از آغاز فعالیت نخستین پردیس سینمایی کلانشهر اهواز و بزرگترین و مجهزترین پردیس سینمایی خوزستان با پنج سالن نمایش در سینما اکسین اهواز خبر داد.

«میلاد تفت آشیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به آغاز فعالیت نخستین و بزرگترین پردیس سینمایی در استان خوزستان اظهار کرد: برای نخستین بار، بزرگترین و به روزترین پردیس سینمایی خوزستان در سینما اکسین اهواز با پنج سالن نمایش و طراحی داخلی بی نظیر راه اندازی شد.

مدیر امور سینمایی موسسه بهمن سبز خوزستان افزود: این موسسه طی یک سال و نیم گذشته طرح توسعه عمرانی سینماها را در سطح خوزستان آغاز کرد و در این راستا نیز سینما آزادی آبادان را به پردیس سه سالن نمایش و اکسین اهواز را با پردیس پنج سالن‌ نمایش تجهیز و راه اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه در گذشته تمام سینماهای استان خوزستان یک یا نهایتا ۲ سالن نمایش داشتند تصریح کرد: با توجه به افزایش چهار سالن دیگر به ظرفیت سینما اکسین اهواز مخاطبان فهیم و سینمادوست استان خوزستان می‌توانند در سانس‌های مختلف، فیلم های متفاوتی را مشاهده و تجربه کنند.

تفت آشیان از فراهم شدن اکران فیلم‌های هنر و تجربه در پردیس سینمایی خوزستان خبر داد و اضافه کرد: موسسه بهمن سبز خوزستان برای آن دسته از علاقه مندانی که قصد مشاهده فیلم های این حوزه را دارند سانس‌های فوق العاده ای را در سطح سینماهای استان در نظر گرفته است. ایجاد سالن‌های جدید باعث احترام به ذائقه مخاطبان می شود.

وی ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم تمام فیلم ها را در سطح سینماهای بهمن سبز خوزستان به خوبی و مناسب اکران کنیم چرا که طی سال های اخیر اکران فیلم های حوزه های مختلف و پردیس سینمایی آرزوی همه مردم این استان بوده است که خوشبختانه برآورده شد.

مدیر امور سینمایی موسسه بهمن سبز خوزستان ادامه داد: پردیس سینمایی اکسین از هفته گذشته به صورت آزمایشی شروع به فعالیت کرد و به زودی نیز این پروژه صورت رسمی کار خود ادامه می دهد و تمام پنج سالن این سینما با اکران فیلم های روز سینماهای ایران آماده پذیرایی از مخاطبان سینمادوست هستند؛ البته اکنون هم‌ مخاطبان می‌توانند برای مشاهده فیلم‌های مورد علاقه خود به سالن های این سینما مراجعه کنند.

وی همچنین از اکران فیلم‌های مجاز خارجی در سالن های جدید پردیس سینماهای خوزستان خبر داد و تاکید کرد: اکنون در حال رایزنی برای اخذ مجوز اکران فیلم های خارجی در سالن های پردیس سینماهای خوزستان هستیم که به زودی این اتفاق رخ دهد.

تفت آشیان با بیان اینکه طرح های توسعه ای سینماهای استان خوزستان ادامه خواهد داشت خاطر نشان کرد: اکنون در حال شناسایی و ظرفیت شناسی شهرستان های مختلف سطح خوزستان هستیم تا در صورت وجود پتانسیل های لازم بتوانیم به مسئله سینماهای شهرهای دیگر استان نیز ورود کنیم و آنها نیز از این نعمت بهره مند شوند.

وی به اجرای طرح توسعه ای و عمرانی سینما کیهان آبادان اشاره کرد و یاد آور شد: اکنون این پروژه در حال بازسازی است و امیدواریم به زودی این سینما را به بهره برداری برسانیم.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟