فارس به عنوان سومین استان هدف دارای پست هوشمند شد


فارس به عنوان سومین استان هدف دارای پست هوشمند شد

آذری جهرمی با اشاره به اینکه فارس به عنوان سومین استان هدف دارای پست هوشمند شد، گفت: در عرصه کرونا، پست یکی از مجموعه هایی بود که بی نام و نشان زحمت کشید و فشار و حجم کار سایر مشاغل و تجارت مردم به روی دوش پست وارد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدجواد آذری جهرمی» امروز (دوشنبه 7 تیر) در مراسم افتتاحیه شبکه توزیع هوشمند مرسولات پستی پست استان فارس برگزار شد، گفت: با این اقدام ظرفیت توزیع پستی استان فارس یکصد درصد و ظرفیت تجزیه مبادلات به همین میزان افزایش پیدا کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با یادآوری این مطلب که با هوشمند سازی تجزیه و مبادلات 2 اقدام برای بهبود فعالیت شکل می گیرد که برای حفظ سلامت مرسولات مردم لازم است، افزود: ظرفیت خدمات تجارت الکترونیک در فارس افزایش پیدا کرده است و پیش از این ظرفیت های کاری به اندازه ظرفیت کنونی فارس نبود.

وی با اشاره به اینکه فارس به عنوان سومین استان هدف دارای پست هوشمند شد، افزود: در عرصه کرونا، پست یکی از مجموعه هایی بود که بی نام و نشان زحمت کشید و فشار و حجم کار سایر مشاغل و تجارت مردم به روی دوش پست وارد شد و این اقدام که پست انجام داد اقدام ارزشمندی بود که کمتر دیده شد و با این اتفاق معیشت پرسنل یکی از مشکلات بود که به واسطه افزایش فعالیت ها حل و فصل شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!