طرح قرآنی 1455 در کانون های مساجد استان تهران اجرا می شود


طرح قرآنی 1455 در کانون های مساجد استان تهران اجرا می شود

حسین براتی گفت: همزمان با سراسر کشور طرح قرآنی 1455 از امروز پنجم تیر ماه در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران اجرا می شود.

حسین براتی سرپرست ستاد فهمای تهران در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت پانزدهمین دوره طرح ملی 1455 با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما با شعار «قرآن، امید و زندگی» از امروز پنجم تیر ماه تا 12 شهریور به مدت 70 روز اجرا می شود.

وی افزود: این طرح با هدف انس با قرآن و معرفی نخبگان و استعدادها در این حوزه، با محوریت حفظ موضوعی قرآن کریم برگزار می شود که در این طرح 70 آیه انتخاب شده که در این بین هر هفته یک آیه به صورت برجسته مطرح می شود که افراد به راحتی می توانند با حفظ این آیات در این طرح قرآنی شرکت کنند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران مطرح کرد: با توجه به موضوعات و آیات محوری انتخاب شده مسابقه پیامکی برگزار می شود و روزانه به 10 نفر جوایزی اهدا خواهد شد.

براتی عنوان کرد: یکی از ویژگی های طرح قرانی 1455 ورود به عرصه فرهنگ و هنر است به طوری که در رشته های خوشنویسی، شعر، فیلم کوتاه، محصولات چندرسانه ای، طراحی پوستر، داستان نویسی و نقاشی هم جشنواره ای طراحی شده است که اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره برای گروه های سنی مختلف در نظر گرفته شده است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی qurantv.ir/qbesharat و یا www.bachehayemasajed.ir مراجعه کنند.

سرپرست ستاد فهمای تهران یادآور شد: انشاالله با اجرای برنامه های قرآنی این چنینی شاهد ترویج بیش از پیش انس با قرآن در جامعه و استفاده از مفاهیم آیات این کتاب آسمانی در زندگی فردی و اجتماعی باشیم.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...