شخصیت‌های شرور کارتونی، که جذاب هستند


شخصیت‌های شرور کارتونی، که جذاب هستند

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در این گزارش با برخی از جذاب‌ترین شخصیت‌های شرور کارتونی آشنا شوید.

به گزارش اِیتیزکیدز، جذابیت‌های کارتون‌ها، فقط به دلیل شخصیت‌های شرور آنهاست، به همین دلیل کارتون‌های دهه هشتاد از بهترین فیلم‌های تاریخ به شمار می روند. آن‌ها ممکن است با بودجه کمی ساخته شده و دارای طرح‌های کاغذی و انیمیشن هایی با کیفیت پایین باشند، اما آن‌ها به یاد ماندنی‌ترین شخصیت های شرور را در هر دوره از کارتون‌های تلویزیون داشته اند.

شخصیت های شروری که گاهی اوقات خطرناک و گاهی خنده دار هستند، تا به امروز ذهن ما را درگیر خود کرده اند. در این متن در مورد چند شخصیت عجیب و جذاب کارتون ها صحبت می کنیم.

فرمانده کبرا (Cobra Commander) در کارتون جی آی جو

شخصیت‌های شرور کارتونی، که جذاب هستند

بسیاری از کارتون‌های دهه هشتاد هنوز هم محبوب هستند، اما هیچ کس واقعا کارتون G.I Joe را به یاد نمی‌آورد، چه برسد به شخصیت های شرور آن. شخصیت فرمانده کبرا ترسناک نیست، اما او به اندازه کافی اخلاق های عجیب و غریبی دارد که او را به بهترین قسمت کارتون تبدیل می‌کند.

اول از همه، او مانند یک مار صحبت می‌کند. او در زیر لباس مخصوص خود یک لباس آبی روشن پوشیده است. وقتی می‌فهمید که او می‌خواهد برای ریاست جمهوری نامزد شود بسیار تعجب می کنید.

دکتر کلاو (Dr. Claw) در کارتون کارآگاه گجت

شخصیت‌های شرور کارتونی، که جذاب هستند

یکی از مشخصه‌های کاریکاتورهای دهه هشتاد، بودجه محدود آن‌هاست که باعث می شود استودیوها و نویسندگان انیمیشن هزینه ها را تا حد ممکن کاهش دهند. در کارتون کارآگاه گجت، آن ها شخصیت شرور فیلم را به گونه ای تنظیم کرده اند تا فقط به صورت یک تصویر تکراری ظاهر شود. این کار موجب کاهش هزینه ها می شد.

تنها چیزی که ما در مورد دکتر کلاو می‌دانیم، این است که او یک بازوی رباتیک مانند پنجه دارد. در واقع، تنها نام دیگری که می‌توانیم به او بدهیم، دکتر گربه است.

مام - را (Mumm-Ra)

شخصیت‌های شرور کارتونی، که جذاب هستند

کارتون گربه های رعدآسا (Thundercats) یک نمایش تلویزیونی و مجموعه کتاب است که براساس مبارزه گربه های جنگجو با یک نژاد جهش یافته شکل گرفته است. این کارتون عجیب و غریب توسط شخصیت شرور خود عجیب‌تر هم شده است.

Mumm-Ra نیمی مومیایی و نیمی جادوگر است که بیشتر اوقات به صورت باریک و باندپیچی شده به نظر می‌رسد. با این حال، او یک شخصیت جانورگونه نیز دارد که او را به یک بدنساز بنفش مانند Thanos تبدیل می‌کند، که تقریبا به اندازه عشق او به دیو شبیه سگ عجیب و غریب است.

گارگامل (Gargamel)

شخصیت‌های شرور کارتونی، که جذاب هستند

از بین همه کارتون‌های این لیست، شاید گارگامل در کارتون اسمورف ها کمتر از دیگر کارتون ها ترسناک باشد. گارگامل نمی‌خواهد از اسمورف ها چیزی بدزدد. او می‌خواهد آن‌ها را نابود کند. گارگامل علاوه بر اینکه می‌خواهد اسمورف‌ها را در ورزش بکشد، می‌خواهد آن‌ها را بخورد و به طلا تبدیل کند.

ونگر(Venger)

شخصیت‌های شرور کارتونی، که جذاب هستند

در کارتون Dungeons and Dragons، ظاهرا ونگر شخصیت بد و شرور آن است. او تمام وقت خود را صرف تلاش برای سرقت اسلحه بچه‌های نمایش می‌کند. همچنین لباس او شامل یک پیراهن بلند، شال و تنها یک شاخ است. در صورتی که او باید دو تا شاخ داشته باشد!

اسکلتور (Skeletor)

شخصیت‌های شرور کارتونی، که جذاب هستند

Skeletor محبوب‌ترین شخصیت شرور دهه هشتاد میلادی است. صدای او خنده دار است، حالات چهره اش عجیب و احساس ناراحتی مداوم او بسیار جالب است. با این اوصاف، بسیار عجیب است که چگونه او علی رغم داشتن صورت اسکلت، بدنش کاملا عضلانی است.

چرخ بزرگ (Big Wheel)

شخصیت‌های شرور کارتونی، که جذاب هستند

شخصیت های شرور فوق‌العاده عجیب و غریب موفق شدند برای مدت طولانی در کارتون های دهه هشتاد میلادی رشد کنند، اما چرخ بزرگ تنها موفق شد در یک قسمت باشد. چرخ بزرگ اختراعی از کمیک‌های مرد عنکبوتی است و یکبار در کارتون مرد عنکبوتی ظاهر شد. قدرت او دقیقا همان چیزی است که به نظر می‌رسد. او با چرخ بزرگی به دور خود، بزرگ نمایی می‌کند و با تهدید اسپایدرمن و از بین بردن زیرساخت‌های نیویورک ، بسیار ترسناک به نظر می رسد.

کرانگ (Krang)

شخصیت‌های شرور کارتونی، که جذاب هستند

ظاهر کرانگ و گذشته او یکی از عجیب‌ترین‌ها داستان ها هستند. او قبلا یک جنگجو بوده، اما مغز او را به یک لباس ساخته شده توسط شِرِدر، یکی دیگر از موارد مورد علاقه لاک پشت نینجا پیوند زدند.

پادشاه چاشنی (Condiment King)

شخصیت‌های شرور کارتونی، که جذاب هستند

پادشاه نمک و فلفل یا پادشاه چاشنی، شخصیتی در دنیای کمیک است که از طریق اسلحه مخصوصش، سس کچاپ و مایونز را شلیک می‌کند. به هر حال، آنچه شما برای شکست دادن او به آن نیاز دارید، مقداری پاک کننده لکه و شاید نان‌های هات داگ است.

شخصیت صورت-صندلی (Chairface)

شخصیت‌های شرور کارتونی، که جذاب هستند

Chairface یک ابرشرور با یک صندلی برای سر است. اینکه این شخصیت را با این نام بخوانیم، هنوز یک ایده عجیب است. مهمترین نقشه شیطانی او این است که فقط نام خود را روی ماه حک کند. درست است، کل ماجرای این قسمت جلوگیری از حکاکی اسم او روی ماه است که از فضا قابل دیدن باشد.

دوک نوکم (Duke Nukem)

شخصیت‌های شرور کارتونی، که جذاب هستند

مانند تمام شرورهای کارتون کاپیتان سیاره، نوکم بیشتر در فکر تبدیل جهان به یک زمین است. آنچه عجیب است این است که چگونه او می‌تواند تهدیدکننده باشد، در حالی که شلوارک شنا نیز پوشیده است.

۵۷۵۷

کد خبر 1530960

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن