موی چتری ، فر یا صاف: کدام مدل مو مناسب فرم صورت شماست


وقتی به آرایشگاه برای کوتاهی می روید این مدل مو برای صورت شما مناسب است

موی چتری ، فر یا صاف: کدام مدل مو مناسب فرم صورت شماست

"چه مدل مویی می خواهید؟" این سوال را همیشه در آرایشگاه از شما میپرسند ، احتمالا پس از آن دچار استرس می شوید. آیا بالاخره به دنبال آن مدل موی کوتاه جسورانه می روید ، یا اینکه فقط انتهای آن را کوتاه می کنید؟ تعیین اینکه چه مدل مویی به فرم صورت شما می آید می تواند مشکل باشد. اما نترسید، زیرا ما جواب آن را داریم. دفعه بعدی که روی صندلی آرایشگاه می نشینید ، دقیقاً می دانید چه بگویید!

شکل صورت

قبل از انتخاب مدل موی کاملاً جدید ، تعیین اینکه چه فرم صورت دارید بسیار مهم است. به عنوان مثال ، شما ممکن است صورتی گرد ، قلبی شکل ، بیضی یا مربعی داشته باشید. آیا از شکل صورت خود مطمئن نیستید؟ سپس می توانید از آرایشگر خود سوال کنید. آرایشگران مو اغلب برای ارائه مشاوره در این مورد آموزش می بینند.

صورت گرد

آیا صورت گرد دارید و میخواهید تاکید روی آن نباشد؟ پس بهتر است موهایتان بلند باشد،چراکه قد موی تا ناحیه گوش باعث می شود صورت شما حتی گردتر نیز دیده شود.موهای صاف یا موج دار در کنا صورت، شما را زیبا تر می کند. بهتر است از حجم زیاد دور گوش نیز خودداری کنید.

موی چتری ، فر یا صاف: کدام مدل مو مناسب فرم صورت شماست

صورت قلبی شکل

افرادی که صورت قلبی دارند اغلب دارای گونه های سیب ، پیشانی پهن و چانه باریک هستند. آیا این فرم صورت را دارید؟ پس خوش شانس هستید ، زیرا مدل های زیادی متناسب با این فرم صورت هستند! حجم بالای سر شما خوب است ، زیرا این امر به صورت مثبت بر چهره شما تأکید می کند. حتی می توانید سراغ مدل موهای جسورانه بروید ، مانند موهای چتری یا باب!



صورت بیضی شکل

درست مانند صورت قلبی شکل ، بسیاری از مدل های مو نیز متناسب با صورت بیضی شکل هستند. افرادی که دارای این شکل صورت هستند ، معمولاً فک های آنها کمی باریک تر از شقیقه آنها است. مدل موهایی با قد متوسط ​​به صورت بیضی شکل ، بهتر به نظر می رسند. بهتر است از کوتاهی زیاد مو خودداری کنید ، زیرا این امر باعث تأکید بر بالای سر شما می شود و در نتیجه صورت شما حتی بلندتر نیز به نظر میرسد.

موی چتری ، فر یا صاف: کدام مدل مو مناسب فرم صورت شماست

صورت مربعی

ویژگی یک صورت مربع این است که شما یک خط فک زاویه دار دارید. این احتمال وجود دارد که بخواهید آن را تا حدودی ملایم تر کنید. با استفاده از موی چتری می توانید این کار را انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که موها به دور صورت شما می ریزند. بنابراین ، چتری های صاف ایده خوبی نیستند. اگر به دنبال مدل مویی با حجم زیاد باشید ، باعث می شود که خط فک پهن شما کمتر به چشم بیاید و صورت شما کمی گردتر به نظر برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا