هدف جدید یونایتد بعد از نهایی شدن جذب سانچو‌


هدف جدید یونایتد بعد از نهایی شدن جذب سانچو‌

به نظر می رسد که منچستریونایتد بعد از نهایی شدن جذب جیدون سانچو روی به خدمت گرفتن رافائل واران از رئال مادرید تمرکز خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش و بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره مشخص شد که سرخیو راموس قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید نخواهد کرد و فصل آینده بعد از 16 سال پیراهن یک تیم دیگر را برتن می کند؛ اتفاقی که می تواند در بحث دفاعی برای رئال مادرید مشکل‌ساز شود.

اما جدایی سرخیو راموس تنها مشکل رئال مادرید در خط دفاعی محسوب نمی شود. گزارش ها حاکی از آن است که مدافع فرانسوی این تیم یعنی رافائل واران نیز قصد ندارد قرارداد خود را تمدید کند و گفته می شود که او طی ماه های گذشته دو بار پیشنهاد امضای قرارداد جدید با رئال مادرید را رد کرده است.

هدف جدید یونایتد بعد از نهایی شدن جذب سانچو‌

از طرف دیگر شایعات زیادی مبنی بر اینکه منچستریونایتد قصد دارد برای تقویت خط دفاعی خود رافائل واران را به خدمت بگیرد، شنیده می شود. همچنین به نظر می‌رسد که دیگر باید انتقال جیدون سانچو به اولدترافورد را قطعی تلقی کرد و حالا تلگراف مدعی شده که بعد از نهایی شدن حضور این ستاره انگلیسی در اولدترافورد حالا باشگاه منچستریونایتد تمام تمرکز خود را روی تقویت فاز دفاعی و مشخصاً جذب رافائل واران از رئال مادرید قرار خواهد داد؛ این در حالی است که گفته می‌شود فلورنتینو پرز قصد دارد هر طور که شده قرارداد مدافع فرانسوی را تمدید کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟