رئیسی انتصاب رئیس جدید قوه قضاییه را تبریک گفت


رئیسی انتصاب رئیس جدید قوه قضاییه را تبریک گفت

رئیس‌جمهور منتخب، طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت و آمادگی خود و دولت...

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت و آمادگی خود و دولت آینده را جهت همکاری و کمک به تحقق مأموریت‌های دستگاه قضایی اعلام داشت.

متن پیام، رئیس جمهور منتخب به شرح ذیل است:

بسمه‌تعالی
برادر ارجمند جناب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای
با سلام و احترام

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به سمت ریاست قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، باتوجه به سوابق درخشان علمی، عملی و قضایی و داشتن روحیه انقلابی برای جنابعالی و نظام قضایی ایران اسلامی مبارک و مایه خیر و برکت است.

این جانب ضمن تبریک اعتماد معظم‌له و انتخاب جنابعالی؛ به آن برادر عزیز، با تأکید بر لزوم تعامل و همکاری بیش از پیش قوای سه‌گانه در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت‌رسانی به مردم این مرز و بوم، آمادگی خویش و دولت آینده را جهت همکاری و کمک به تحقق مأموریت‌های قوه قضاییه اعلام می‌دارم.

توفیق بیش از پیش جنابعالی را در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و استمرار، تحول و ارتقای قوه قضاییه از خداوند متعال خواستارم.

سید ابراهیم رئیسی

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟