افزایش بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در گیلان/ 3 شهرستان نارنجی شد


افزایش بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در گیلان/ 3 شهرستان نارنجی شد

معاون درمان علوم پزشکی گیلان، از مردم در شهرستان های نارنجی خواست نسبت به رعایت جدی پروتکل های بهداشتی اقدام کنند و گفت: تعداد بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در استان گیلان رو به افزایش است.

دکتر انوش دهنادی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تعداد بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در استان گیلان رو به افزایش است، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۶۱ بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم.

وی از بستری شدن ۲۴۷ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: ۴۰ بیمار بدحال هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به قرمز شدن استان های جنوبی کشور و احتمال افزایش استان های قرمز طی روزهای آینده، خاطرنشان کرد: شاهد افزایش مبتلایان به کرونا در سطح کشور هستیم.

دهنادی مقدم، از مردم در شهرستان های نارنجی خواست نسبت به رعایت جدی پروتکل های بهداشتی اقدام کنند و گفت: شهرستان آستارا، ماسال و رودبار نارنجی هستند و شهرستان های لنگرود، لاهیجان، آستانه اشرفیه، شفت و فومن در معرض نارنجی شدن قرار دارند.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از سرعت گرفتن بیشتر شیوع ویروس کووید۱۹ از شهروندان مناطق نارنجی می خواهیم زدن ماسک و پرهیز از شرکت در دورهمی‌ها را به هیچ وجه فراموش نکنند تا شهرستان های زرد ما نارنجی نشوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق