سامسونگ گلکسی A03s تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد


سامسونگ گلکسی A03s تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد

گجت نیوز صدور تاییدیه بلوتوث برای سامسونگ گلکسی A03s از معرفی رسمی این گوشی رده ابتدایی در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد. به تازگی سازمان Bluetooth SIG برای گوشی سامسونگ گلکسی A03s تاییدیه صادر کرد. اسناد منتشر شده نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-A037F از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند. این تاییدیه حاوی اطلاعات دیگری... نوشته سامسونگ...

صدور تاییدیه بلوتوث برای سامسونگ گلکسی A03s از معرفی رسمی این گوشی رده ابتدایی در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد.

به تازگی سازمان Bluetooth SIG برای گوشی سامسونگ گلکسی A03s تاییدیه صادر کرد. اسناد منتشر شده نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-A037F از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ گلکسی A03s تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی A03s تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد

این تاییدیه حاوی اطلاعات دیگری درباره دستگاه نیست؛ اما پیش‌تر، مشخصات کلیدی آن فاش شده بود. مثلا می‌توانیم به ال‌سی‌دی ۶.۵ اینچی ناچ‌دار با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کنیم.

در پنل عقب باید انتظار یک دوربین سه‌گانه را با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی داشته باشیم. دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج نیز آن را همراهی خواهند کرد.

ظاهرا گلکسی ای ۰۳ اس، حسگر اثر انگشت جانبی (روی دکمه پاور) و درگاه USB-C هم دارد که برای یک گوشی ارزان‌قیمت، ویژگی قابل توجهی است.

هنوز از نام تراشه، ظرفیت حافظه و رم دستگاه اطلاعات دقیقی موجود نیست؛ اما برای آشنایی کامل با این گوشی سامسونگ، نباید مدت زیادی انتظار بکشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد