گل استقلال درست بود/ پنالتی آلومنیوم اراک هم سوخت


گل استقلال درست بود/ پنالتی آلومنیوم اراک هم سوخت

کارشناس داوری فوتبال کشورمان با اشاره به عملکرد تیم داوری بازی استقلال و آلومنیوم اراک گفت: در این بازی دو صحنه تاثیرگذار داشتیم که می توانست نتیجه بازی را تغییر دهد.

آفتاب‌‌نیوز :

نوید مظفری تصریح کرد: در صحنه ای که بازیکنان استقلال به گل رسیدند اختلاف نظری در مورد آفساید وجود داشت، اما با توجه به آنچه در تصاویر دیده می شود قائدی توپ را لمس نکرده پس گرفتن آفساید اشتباه بوده و گل استقلال درست بود.

وی به یک صحنه دیگر این بازی نیز اشاره کرد و افزود: در دقیقه ۵۲ این بازی و در صحنه ای آلومنیوم اراک یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه استقلال به دست می آورد، در رفت و برگشت بازیکن استقلال با سهل انگاری توپ را با دست لمس می کند که این اشتباه در محوطه جریمه آبی پوشان اتفاق می افتد اما داور این بازی به اشتباه خطا را بیرون از محوطه تشخیص می دهد و یک ضربه پنالتی برای آلومنیوم اراک از دست می رود.

کارشناس داوری کشورمان گفت: در دقیقه ۸۰ نیز یک صحنه مشکوک داشتیم که قائدی خود را به زمین زد تا یک پنالتی برای استقلال بگیرد، اما تصمیم داور به ادامه بازی درست و اعتراض استقلالی ها در این صحنه بی دلیل بود .

گفتنی است تیم های استقلال تهران و آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این باز در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شش محرک قابل تغییر سلامتی کدامند ؟