گیم پلی خدای جنگ 2 در رویداد بعدی سونی به نمایش گذاشته می‌شود


گیم پلی خدای جنگ 2 در رویداد بعدی سونی به نمایش گذاشته می‌شود

گجت نیوز طبق شایعات منتشر شده، در رویداد بعدی سونی می‌توانید منتظر رونمایی از ویدیوی گیم پلی خدای جنگ 2 – God of War: Ragnarok باشید. طرفداران بی‌صبرانه در انتظار تماشای ویدیوی گیم پلی خدای جنگ 2 هستند و به نظر می‌رسد که این اتفاق در رویداد بعدی سونی رخ خواهد داد. بازی خدای جنگ در سال... نوشته گیم پلی خدای جنگ 2 در رویداد بعدی سونی به نمایش...

طبق شایعات منتشر شده، در رویداد بعدی سونی می‌توانید منتظر رونمایی از ویدیوی گیم پلی خدای جنگ ۲ – God of War: Ragnarok باشید.

طرفداران بی‌صبرانه در انتظار تماشای ویدیوی گیم پلی خدای جنگ ۲ هستند و به نظر می‌رسد که این اتفاق در رویداد بعدی سونی رخ خواهد داد.

بازی خدای جنگ در سال ۲۰۱۸، نه تنها این مجموعه را احیا کرد بلکه به یکی از بهترین بازی‌های نسل هشتم، پلی استیشن ۴ و حتی تاریخ تبدیل شد. این بازیِ فوق العاده، نوید اتفاقات هیجان انگیزِ بیشتری را می‌داد و تقریبا همه مطمئن بودند که ماجراجویی‌های کریتوس و فرزندش به پایان نرسیده است.

گیم پلی خدای جنگ 2 در رویداد بعدی سونی به نمایش گذاشته می‌شود

گیم پلی خدای جنگ 2 در رویداد بعدی سونی به نمایش گذاشته می‌شود

گاد آف وار توانست یک موفقیت تجاری بزرگ برای سونی باشد و حالا نسخه دوم در راه است که می‌تواند حتی از قسمت اصلی هم پیشی بگیرد. این بازی اگرچه مدتی قبل رونمایی شد اما هنوز جزئیات زیادی از آن در دست نیست و طرفداران منتظر هستند تا ببینند شرکت سازنده چه زمانی آن را به طور کامل معرفی می‌کند.

یکی از کاربران توئیتر با نام Shpeshal_Nick که در زمینه‌ی افشاسازی اخبار مرتبط با بازی‌های ویدیویی فعالیت دارد، اخیرا اطلاعاتی از قسمت دوم بدست آورده که خبر از نمایش گیم پلی آن در رویداد بعدی سونی می‌دهند. این کاربر تا پیش از این، بازی شبح ایکیشیما (Ghost of Ikishima) را نیز فاش کرده بود که ظاهرا قرار است یک نسخه فرعی از بازی شبح تسوشیما (Ghost of Tsushima) باشد. ناگفته نماند که طبق شایعات، رویداد بعدی شرکت سونی در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) برگزار می‌شود اما این مسئله هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

در حال حاضر، ۲۵ بازی انحصاری برای پلی استیشن ۵ در دست توسعه قرار دارد که تعدادی از آن‌ها را برای اولین بار در رویداد بعدی سونی خواهیم دید اما آیا گیم پلی خدای جنگ ۲ هم یکی از این آثار است؟ باید منتظر ماند و دید. در صورت انتشار اخبار رسمی در این رابطه، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی