احتمالا از نسخه ریمستر بازی بلادبورن در رویداد پیش‌رو پلی استیشن رونمایی خواهد شد


احتمالا از نسخه ریمستر بازی بلادبورن در رویداد پیش‌رو پلی استیشن رونمایی خواهد شد

گجت نیوز بازی بلادبورن – Bloodborne یکی از محبوب‌ترین عناوین انحصاری PS4 است و حالا احتمال دارد به زودی از نسخه ریمستر این عنوان برای PS5 رونمایی شود. در طول ماه‌های اخیر، شاهد شایعات مختلفی پیرامون نسخه جدید یا ریمستر بازی بلادبورن بودیم. حالا طبق جدیدترین شایعه، به نظر می‌رسد که پلی استیشن در رویداد آتی خود،... نوشته احتمالا از نسخه ریمستر...

بازی بلادبورن – Bloodborne یکی از محبوب‌ترین عناوین انحصاری PS4 است و حالا احتمال دارد به زودی از نسخه ریمستر این عنوان برای PS5 رونمایی شود.

در طول ماه‌های اخیر، شاهد شایعات مختلفی پیرامون نسخه جدید یا ریمستر بازی بلادبورن بودیم. حالا طبق جدیدترین شایعه، به نظر می‌رسد که پلی استیشن در رویداد آتی خود، قصد رونمایی از نسخه ریمستر یکی از پرطرفدارترین عناوین PS4 را دارد. گرچه این اولین‌بار نیست که چنین شایعاتی را می‌شنویم اما بازگشت Bloodborne و استودیو فرام سافتور، می‌تواند خبر امیدوارکننده‌ای باشد؛ خصوصاً برای کاربران کنسول پلی استیشن ۵.

شایعه ریمستر بازی بلادبورن توسط تیم راجرز انتشار یافت. راجرز که بیشتر به عنوان تولیدکننده محتوا و بازی‌ساز سابق صنعت ویدیوگیم شناخته می‌شود، در هفته‌های اخیر داخل شبکه‌های اجتماعی جنجال به راه انداخت. او اذعان داشت که بازی Bloodborne در آینده‌ای نزدیک، برای PS5 منتشر خواهد شد. اگرچه منابع مشخص و معتبری برای ادعاهای تیم راجرز وجود نداشت اما برخی از طرفداران بر این باور بودند که با توجه به سابقه او در صنعت بازی، اطلاعات قابل توجهی در اختیار او قرار دارد.

در روزهای اخیر، راجرز این شایعه را پررنگ‌تر از همیشه جلوه داده است. او هنوز هم از چیزی مطمئن نیست اما گمان می‌کند که احتمال رونمایی از نسخه ریمستر بازی بلادبورن، در رویداد پیش‌رو پلی استیشن وجود خواهد داشت. راجرز علاوه‌بر این موارد، به نوعی از جنجال‌ها فاصله گرفت و علت انتشار شایعه ساخت ریمستر بازی Bloodborne را تنها در حد یک «حدس معمولی» دانست. او به تمام دنبال‌کنندگان خود توصیه کرد که اگر تاکنون موفق به تجربه این بازی نشده‌اند، به سراغ نسخه PS4 نروند؛ زیرا احتمالاً نسخه نسل نهمی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

برای پی بردن به درستی یا نادرستی شایعات و رونمایی از نسخه ریمستر بازی بلادبورن، باید منتظر بمانیم. اما با توجه به اخبار گوناگونی که در یک سال گذشته از این عنوان شنیده می‌شود، رونمایی از بازی امکان‌پذیر به نظر می‌رسد. آیا به بازی Bloodborne علاقه‌مند هستید و انتشار نسخه بازسازی‌شده این عنوان را برای PS5 منطقی می‌دانید یا خیر؟ ‌نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی