پارک بانوان اراک بازگشایی شد


پارک بانوان اراک بازگشایی شد

اراک - ایرنا - مسئول بوستان بانوان کلانشهر اراک گفت: مجموعه تفریحی و ورزشی بانوان از نوروز امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده‌ بود که از امروز فعالیت آن با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سرگرفته شد.

«نسرین مجیدی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت کار بوستان بانوان اراک از ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۲۰ و ۱۵ دقیقه ادامه دارد و روزهای تعطیل فعالیت ندارد.

وی اظهار داشت: گروه‌های مختلف بانوان ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ورزش صبحگاهی و در نوبت عصر هم ورزش عصرگاهی انجام می‌دهند.

مسئول بوستان بانوان اراک گفت: ادارات، نهادها و افرادی که تصمیم دارند از بوستان بانوان به‌صورت تیمی و گروهی استفاده کنند باید با مدیریت بوستان هماهنگی لازم را انجام دهند.

مجیدی افزود: چون ورود به بوستان با گشت و بازرسی از افراد انجام می شود لازم است کسانی که به‌صورت تیمی و دسته‌ای قصد ورود به این مجموعه را دارند قبل از ورود با بوستان هماهنگی داشته باشند.

وی اظهار داشت: ورود پسران بالای ۶ ساله به بوستان بانوان اراک ممنوع است و هنگام ورود بانوان هرگونه تجهیزات الکترونیکی، تبلت، گوشی تلفن همراه آنان در قفسه‌ای نگهداری و پس از اتمام فعالیت به آنان عودت می‌شود.

مسئول بوستان بانوان اراک گفت: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اراک بسته ورزشی برای این مجموعه تدارک دیده تا بانوان در مدت زمان حضور در بوستان از آن استفاده کنند.

پارک بانوان اراک به عنوان اولین پارک اختصاصی ۹ و نیم هکتار وسعت دارد که سال ۹۷ با ۱۱۰ میلیارد تومان مور بهره‌برداری قرار گرفت.

این بوستان به پیست دوچرخه سواری و دوچرخه، رستوران و کافی‌شاپ، فوت‌کورت، زمین ورزشی سرپوشیده چند منظوره، گلخانه، زمین اسکیت، زمین فوتبال، تنیس و مینی‌گلف، زمین والیبال و بسکتبال، بدمینتون و اسکیت ، سرویس بهداشتی، نمازخانه مجهز است.

آلاچیق‌های متعدد، غرفه نمایشگاهی و صنایع‌دستی، زمین اسکواش از دیگر امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی موجود در پارک بانوان اراک است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو