حفظ آیه 204 سوره اعراف در برنامه «مدرسه حفظ» ویژه کودکان، از شبکه رادیویی قرآن


حفظ آیه 204 سوره اعراف در برنامه «مدرسه حفظ» ویژه کودکان، از شبکه رادیویی قرآن

در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم، شبکه ی رادیویی قرآن برنامه ای را با عنوان مدرسه حفظ روزهای شنبه تا چهار شنبه هر هفته تقدیم شنوندگان می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، شبکه ی رادیویی قرآن در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن، برنامه های مفید و آموزشی متنوعی را تهیه و پخش کرده که در سال جاری برنامه ی جدیدی با رویکرد متفاوت را با عنوان "مدرسه حفظ" تقدیم مخاطبان بخصوص کودکان می کند.


برنامه"مدسه حفظ " سعی بر آن دارد، مخاطبان اصلی که کودکان ۷ تا ۱۱ ساله می باشند را بر اساس علاقه و توانمندی ها یشان با مفاهیم آیه ها و چگونگی حفظ آیات آشنا کند .


در برنامه "مدرسه حفظ"، یک گروه ۲ نفره از کودکان به همراه کارشناس حفظ در استدیو حضور دارند که به صورت کلاس درس به حفظ و روخوانی طرح درس برنامه می پردازند . در هر برنامه یک آیه و یا یک سوره به عنوان طرح درس مطرح می شود و در کنار آن کارشناس مفاهیم آیات را برای کودکان توضیح می دهد. در زنگ دوستی مخاطبان کودک و نوجوان با حافظان همسن خود آشنا شده و در زنگ داستان به مفاهیم آیه از طریق قصه پرداخته می شود . در هر برنامه برای تثبیت محفوظات ، آیه های برنامه گذشته نیز مرور می شود .


بر اساس این گزارش در برنامه روز یکشنبه ۱۳ تیر ماه به حفظ آیه ۲۰۴ سوره مبارکه اعراف پرداخته خواهد شد و مهمان های کودک برنامه سوگند صریحی نژاد و یاسمن یاری، در زنگ داستان به آشنایی با مفاهیم آیه و در زنگ دوستی به آشنایی با حافظ نوجوان علیرضا قره حسن لو حافظ کل قرآن کریم خواهند پرداخت . گفتنی است راوی این قسمت از برنامه فریال ترکاشوند و آمیتیس خسروآبادی به نویسندگی لیلا محمدی می باشد .


این برنامه کاری از گروه آموزش رادیو قران به تهیه کنندگی مونا توسلی با اجرای کارشناسی فاطمه شیرازی (از اساتید حفظ) ، روایتگری فریال ترکاشوند و نویسندگی خانم ها کلر ژوبرت ، لیلا محمدی، مریم دوستی ، فرزانه فراهانی و زهرا زرگر می باشد که روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۲ تقدیم شنوندگان خواهد شد.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر