«دینامیت» سینماهای مشهد را ترکاند


«دینامیت» سینماهای مشهد را ترکاند

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی گفت: استقبال مردم از روز اول اکران فیلم «دینامیت» رکورد فروش روزانه سینماهای آفریقا و هویزه مشهد، از ابتداء شیوع بیماری کرونا تا کنون را شکست.

حسن پهلوانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به استقبال مردم از سینماهای آفریقا و هویزه مشهد پس از اکران فیلم دینامیت در روز گذشته، اظهار کرد: اکران فیلم دینامیت از ساعت ۱۶ روز گذشته در سینماهای هویزه و آفریقا مشهد آغاز شد و با توجه به اینکه فروش بلیت به صورت اینترنتی بود و سانس‌ها را در سامانه‌های فروش اینترنتی تعریف کردیم، استقبال مردم بسیار بالا بود و به این دلیل سالن‌های مختلفی را به عنوان سانس فوق‌العاده تا انتهای شب به چرخه اکران فیلم دینامیت اضافه کردیم.

وی با اشاره به اختصاص سانس‌های فوق‌العاده در سینماهای هویزه و آفریقا و رکورد فروش، تصریح کرد: روز گذشته در پردیس سینمایی هویزه ۱۵ سانس و در سینمای آفریقا ۳ سانس را به اکران فیلم دینامیت اختصاص دادیم که در این ۱۸ سانس، رکورد فروش روزانه سینماهای هویزه و آفریقا، از ابتداء شیوع بیماری کرونا تا کنون شکسته شد. در پردیس سینمایی هویزه رکورد فروش دوره کرونا که از اسفند سال ۱۳۹۸ تا کنون را شامل می‌شود، روز گذشته با اکران دینامیت ۷۲ درصد افزایش یافت و در سینمای آفریقا سه برابر افزایش فروش روزانه اتفاق افتاد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی ادامه داد: روز گذشته حدود ۱۳۰۰ نفر از مردم مشهد برای اکران فیلم سینمایی دینامیت به پردیس سینمایی هویزه و حدود ۵۰۰ نفر به سینمای آفریقا مشهد مراجعه کردند که در مجموع این تعداد به ۱۸۰۰ نفر مخاطب رسید و رکورد فروش روزانه این دو سینما از ابتداء دوره کرونا تا کنون شکسته شد.

پهلوانی با بیان اینکه استقبال مردم از اکران این فیلم جدید کماکان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: برای این هفته نیز سانس‌ها در سامانه‌های فروش اینترنتی بلیت تعریف شده و پیش‌بینی می‌کنیم که استقبال مردم از اکران این فیلم جدید کماکان ادامه داشته باشد و تا پیش از ماه محرم به احیاء سینماها کمک شود و چرخه فروش تکان داده شود، مگر اینکه وضعیت مشهد از لحاظ رنگ‌بندی کرونا تغییر کند و سینماهای مشهد مجبور به تعطیلی شوند.

وی با اشاره به اینکه استقبال مخاطبان از اکران فیلم دینامیت به تهیه‌کنندگان آثار سینمایی دیگر اطمینان خاطر خواهد داد تا فیلم‌هایشان را در اختیار سینماها بگذارند، بیان کرد: مشکل استقبال نکردن مردم از سینماها به هیچ وجه مرتبط با بیماری کرونا نیست، بلکه مشکل صرفاً فقط نبود فیلم در چرخه اکران است. رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ظرفیت ۵۰ درصدی در سینماها به خوبی رعایت می‌شود و مردم از این بابت نگرانی ندارند و اگر فیلم جدیدی اکران شود، همان‌طور که روز گذشته مشاهده شد، مردم به خوبی از آن استقبال خواهند کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت