کدام خودروها بیشتر به خاطر سرعت غیرمجاز جریمه می‌شوند؟


کدام خودروها بیشتر به خاطر سرعت غیرمجاز جریمه می‌شوند؟

یک مطالعه در ایالات‌متحده نشان داده است که رانندگان آلفارومئو بیشتر از همه به خاطر سرعت غیرمجاز جریمه می‌شوند. این مطالعه با بررسی بیش از چهار میلیون خودرو، دریافته است که به‌طور متوسط 10.5 درصد از کل رانندگان ایالات‌متحده حداقل یک جریمهٔ سرعت در کارنامهٔ خود دارند. آلفارومئو، سوبارو، فولکس‌واگن، مازراتی و رم خودروهایی هستند … The post کدام...

یک مطالعه در ایالات‌متحده نشان داده است که رانندگان آلفارومئو بیشتر از همه به خاطر سرعت غیرمجاز جریمه می‌شوند. این مطالعه با بررسی بیش از چهار میلیون خودرو، دریافته است که به‌طور متوسط ۱۰.۵ درصد از کل رانندگان ایالات‌متحده حداقل یک جریمهٔ سرعت در کارنامهٔ خود دارند. آلفارومئو، سوبارو، فولکس‌واگن، مازراتی و رم خودروهایی هستند که رانندگان آن‌ها بیشتر از بقیه به خاطر سرعت جریمه شده‌اند.

کدام خودروها بیشتر به خاطر سرعت غیرمجاز جریمه می‌شوند؟

داده‌ها نشان داده‌اند که به‌طور متوسط ۱۴.۹ درصد از رانندگان آلفارومئو تخطی از سرعت مجاز را در کارنامهٔ خود دارند که ۴۱.۴ درصد از میانگین کل کشور بیشتر است. از این لحاظ، سدان جولیا بدترین وضعیت را دارد زیرا به‌طور متوسط ۱۶.۳ درصد از رانندگان آن به خاطر سرعت غیرمجاز جریمه می‌شوند درحالی‌که برای کراس‌اوور استلویو این رقم ۱۲ درصد است. در جایگاه دوم این لیست، سوبارو با ۱۲.۴ درصد تخلف از سرعت مجاز قرار دارد که ۲۰.۳ درصد بیشتر از حد متوسط کل خودروها است. تعجبی ندارد که در بین محصولات سوبارو، سدان اسپرت WRX با ۲۰ درصد بیشترین جریمهٔ سرعت را داشته درحالی‌که فقط ۶.۷ درصد از رانندگان کراس‌اوور ایسنت به خاطر سرعت بالا جریمه شده‌اند.

کدام خودروها بیشتر به خاطر سرعت غیرمجاز جریمه می‌شوند؟

در بین محصولت فولکس‌واگن، ۱۵.۸ درصد از رانندگان گلف GTI و پس‌ازآن ۹.۱ درصد از رانندگان بیتل به خاطر سرعت غیرمجاز جریمه می‌شوند. از محصولات کنونی مازراتی، کوپهٔ گرن‌توریسمو که روی پرفورمنس تمرکز دارد با ۱۳.۶ درصد بیشترین جریمه را داشته درحالی‌که کواتروپورته با ۹.۹ درصد، کمترین جریمه را به خود اختصاص داده است. طبق این آمار همچنین ۱۲.۲ درصد از رانندگان پیکاپ‌های رم هم از سرعت مجاز تخطی کرده‌اند که بیشتر آن‌ها پیکاپ ۱۵۰۰ داشته‌اند.

کدام خودروها بیشتر به خاطر سرعت غیرمجاز جریمه می‌شوند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر بهار + مجموعه اشعار بلند، کوتاه، دو بیتی و شعر نو از شاعران مختلف با موضوع بهار