آغاز دومین دوره آموزش قرآن برای طلاب خارجی در کربلای معلی


آغاز دومین دوره آموزش قرآن برای طلاب خارجی در کربلای معلی

موسسه قرآن کریم در آستان مقدس حضرت عباس(ع) از آغاز دومین دوره امام حسن مجتبی ویژه احکام تلاوت صحیح قرآن کریم برای طلاب خارجی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از qafqn، موسسه قرآن کریم با همکاری مرکز مطالعات آفریقا متعلق به آستان مقدس حضرت عباس(ع)، دومین دوره امام حسن مجتبی(ع) ویژه احکام تلاوت و قرائت صحیح برای طلاب علوم دینی در کربلای معلی را به راه انداخت.

در این دوره بیش از 30 طلبه از کشورهای مختلف قاره آفریقا شرکت می کنند. این دوره در سالن امام قاسم0ع) در رواق صحن عباسی برگزار می شود. در این مکان دروس مفصل و کامل در زمینه احکام تلاوت صحیح قرآن کریم آموزش داده می شود.

استاد علاء الدن الحمیری، مسئول واحد تلاوت در این موسسه و استاد احکام تلاوت و فنون آن دروس این دوره آموزشی را ارایه می دهند.

برگزاری فعالیت های این دوره به مدت دو ماه متوالی انجام می شود. این دوره با توجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و توصیه های مرجعیت عالی شیعیان و ستاد بحران عراق برگزار می شود.

موسسه قرآن کریم در آستان مقدس عباسی فعالیت ها و برنامه ها و دوره های قرآنی را از زمان شیوع کرونا به دو صورت مجازی و حضوری برگزار کرده است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان