از مسئولان استان اصفهان می خواهم صدای ما شوند


از مسئولان استان اصفهان می خواهم صدای ما شوند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن خطاب به استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: از شما می خواهیم که صدای ما برای احقاق حقوق پایمال شده تیم ذوب آهن باشید، چرا که صدای ما را کسی نمی شنود، با فدراسیون بارها صحبت و نامه نگاری کردیم، اما دریغ از یک جواب.

مراسم ضیافت شام شامگاه گذشته (شنبه_۱۲ تیر ماه) به میزبانی باشگاه ذوب آهن در حضور عباس رضایی - استاندار اصفهان، سید محمد طباطبایی- مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، منصور یزدی زاده -مدیرعامل کارخانه ذوب آهن، مجتبی فریدون - مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، مهدی بهرامی معاون نیروی انسانی کارخانه ذوب آهن و عضو هیئت مدیره باشگاه، اعضا هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن، پیشکسوتان باشگاه ذوب آهن و تیم فوتبال ذوب آهن برگزار شد.

در ۵ هفته پایانی حق خود را از لیگ بگیرید

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه از حضور در جمع شما بازیکنان ذوب آهن که یکی از پرافتخارترین باشگاه های کشور است، خوشحالم گفت: تمام بازی های شما را رصد کرده و در جریان شانزده امتیازی که از شما به ناحق گرفته شده است، هستم. با توجه به تلاش تیم فوتبال ذوب آهن و کادر فنی در راستای کسب موفقیت و تثبیت این تیم در لیگ برتر، وظیفه خود دانستم که در این جلسه حضور داشته و به همگی خسته نباشید بگویم.

سید محمدطباطبایی ادامه داد: باید بدانید که تمام مجموعه مسئولان استان اصفهان در کنار ذوب آهن هستند، امیدواریم با تلاش شما بازیکنان در زمین مسابقه و برنامه ریزی کادر فنی و باشگاه، در پنج بازی باقیمانده شاهد پیروزی های شما که منجر به ماندگاری در لیگ برتر می شود، باشیم. تمام بازی های پیش رو از اهمیت زیادی برخوردار است، به ویژه بازی رودر روی سایپا با توجه به پرونده ای که این تیم در جریان بازی با پیکان دارد، باید بدانید که شما برتری بسیاری خوبی نسبت به سایپا دارید و به طور قطع می توانید در بازی پیش رو تیم پیروز میدان باشید.

وی افزود: باید در این پنج هفته باقیمانده با بازی های خوبی که به نمایش می گذارید و پیروزی هایی که کسب می کنید حق خود را از لیگ برتر بگیرید و معتقدم در بازی مقابل تیم سایپا این مسئله را اثبات خواهید کرد که باشگاه ذوب آهن می‌تواند در هر شرایطی شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارد. انشاالله با توجه به اهداف باشگاه، این پنج هفته را با موفقیت پشت سر می گذارید و خود را آماده یک برنامه ریزی خوب برای فصل بعد می کنید. تصور نبود تیم ذوب آهن فصل آینده لیگ برتر برای رقبای شما هم سخت است و قابل تصور نیست.

وی با اشاره به تماس مسئولان استانی با فدراسیون فوتبال و وزات ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در این تماس ها و صحبت ها همواره بر این نکته تاکید داشته و خواهش کردیم آنچه برای مشخص کردن نتیجه بازی تیم های سایپا و پیکان در نظر می گیرند فوتبال و بازی در میدان رقابت باشد و موضوعات دیگری را در آن دخالت ندهند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: دغدغه داوری نداشته باشید، حتی نمایندگان مجلس نیز پیگیر این مسئله هستند و امیدواریم مسئولان مربوطه به عدالت قضاوت کرده و رای کمیته استیناف را اعلام کنند. اگر نتیجه این رای به سود ذوب آهن باشد و بتوانید در بازی مقابل سایپا هم به برتری برسید به ثبات خواهید رسید تا با تمرکز و آرامش بیشتری بازی هفته های پایانی لیگ را ادامه دهید.

سوت های اشتباهی که برای کارخانه و باشگاه هزینه دارد

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در ابتدای این ضیافت با انتقاد از بی توجهی مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: دیگر نمی دانیم با چه زبانی و با چه کسی صحبت کنیم، صدای ما به جایی نمی رسد، بارها با مسئولان فدراسیون تماس و مکاتبه داشتیم، اما هیچ جوابی دریافت نکردیم و نتیجه ای در بر نداشته است.

مجتبی فریدونی افزود: داور بازی ذوب آهن در مقابل تراکتور تنها دو بازی در لیگ قضاوت داشته و درچند بازی نیز داور چهارم و یا داور خط دروازه بوده است، چرا باید برای چنین بازی مهم و حساسی در هفته های پایانی لیگ به میدان برود، نمی گوییم عمدی است، اما بی شک سوء مدیریت است.

وی با اشاره به مکاتبه با فدراسیون و سازمان لیگ در خصوص بحث خریداری تجهیزات VAR گفت: ۱۸ اردیبهشت نامه ای به سازمان لیگ زدیم، با ۳ شرکت که مورد تاییدیه فیفا هستند مکاتبه داشتیم و حتی راهکارهای بسیار خوبی را نیز برای باشگاه هایی که از نظر مالی مشکل دارند پیدا کردیم تا کنون هیچ پاسخی از سوی فدراسیون و سازمان لیگ نداشتیم تا چه زمانی باید تاوان اشتباهات داوری را بدهیم، یک تیم حداقل ۵۰تا ۶۰ میلیارد هزینه می کند و با چند سوت اشتباه تمام تلاش های آنها به هوا می رود، فدراسیون و کمیته داوران باید در این زمینه چاره اندیشی کند. آیا می دانند هر سوت اشتباه آنها چه هزینه ای برای کارخانه و باشگاه ذوب آهن در بردارد و برای تامین آنها چقدر کارگران کارخانه باید تلاش کنند.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اضافه کرد: در این فصل بر اساس آمار و آنالیزی که داشتیم بین ۱۲ تا ۱۶ امتیاز از ما با توجه به اشتباهات داوری گرفته شده، اگر اینگونه نشده بود الان با خیال راحت به فکر بازی های باقیمانده بودیم و شاید برای مورد دیگری در جدول می جنگیدیم نه اینکه برای سقوط نکردن بجنگیم و دلواپس سقوط به دسته باشیم.

در ادامه این مراسم پیراهن ذوب آهن به رسم یادبود به استاندار اصفهان اهدا شد و وی نیز با اهدا شاخه گل به بازیکنان ذوب آهن برای آنها آرزوی موفقیت در پنج بازی باقیمانده در لیگ را داشت.

فریدونی خاطرنشان کرد: این پیام و حمایت نشان می دهد یک شهر و یک استان پشت تیم خود هستند و تا پای جان برای بقای آن تلاش می کنند برای ما بسیار ارزشمند است و امیدواریم با موفقیت در بازی های باقیمانده به ویژه بازی در مقابل سایپا بتوانیم جوابگوی این محبت و حمایت باشیم.

​​​​

از مسئولان استان اصفهان می خواهم صدای ما شوند

از مسئولان استان اصفهان می خواهم صدای ما شوند

از مسئولان استان اصفهان می خواهم صدای ما شوند

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان