مردم از ذوب آهن دلخوشی ماندن در لیگ را می خواهند


مردم از ذوب آهن دلخوشی ماندن در لیگ را می خواهند

استاندار اصفهان با اشاره به پنج بازی باقیمانده ذوب آهن در لیگ برتر گفت: دلخوشی اصفهانی ها در کنار بحث زاینده رود موفقیت های دو باشگاه ورزشی است که از شما می خواهم این دلخوشی را به آنها  هدیه دهید.

عباس رضایی شامگاه گذشته (شنبه- ۱۲تیرماه) در مراسم ضیافت شام که به میزبانی باشگاه ذوب آهن برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالم که در کنار تیم باسابقه و پرافتخار ذوب آهن حضور دارم، جلسه ای که در آن پیشکسوتانی چون کربکندی و دیگر قدیمی های فوتبال استان حضور دارند.

وی با تشکر از مدیرعامل کارخانه ذوب آهن گفت: می دانیم مشکل آب و برق دارید، اما ما هم با محدودیت هایی روبرو هستیم.

به گزارش ایسنا، استاندار اصفهان تصریح کرد: باید از تمام شما بازیکنان، کادر فنی و مسئولان استان و رسانه ها تشکر کنم. مطالبه اصفهانی ها ابتدا زاینده رود است که یک بحث جهانی دارد، با باز شدن آب و جاری شدن زاینده رود پیام های تبریک از سراسر دنیا می گیریم، هر زمان که رودخانه جاری باشد تعداد بیماران قلبی، عروقی و روانی کمتر می شود و بالعکس.

وی افزود: در کنار بحث زاینده وضعیت دو باشگاه ذوب آهن و سپاهان است. نتوانستیم دل مردم را خوشحال کنیم، در ۵۳ سال گذشته چنین وضعیت خشکسالی نداشتیم، نگران وضعیت آب شرب در پاییز هستیم، با بازشدن این چند روز زاینده رود به دنبال آن هستیم که باغات چندین ساله غرب خشک نشود.

رضایی اضافه کرد: مردم از شما یک دلخوشی می خواهند، باشگاه ذوب آهن یکی از قدیمی ترین باشگاه های کشور است، باشگاهی که بیش از نیم قرن سابقه دارد، انتظار بیشتری از آن می رود خواهش من این است که با تمام وجود و با کار تیمی نتیجه بگیرید، از حاشیه ها دوری کنید و اخلاق و اخلاق مداری را سرلوحه خود قرار دهید.

وی گفت: انتظار داریم و از تمام شما می خواهیم که با تمام تلاش و توان خود به میدان بروید و مطئن باشید در پنج بازی باقیمانده به برتری خواهید رسید و از مدیریت کارخانه می خواهم که پاداش خوبی برای شما در نظر بگیرند که این حق شما است، هر چند به ما بدهکار هستند.

به فکر، ساق پا و اراده خود شک نکنید

همچنین مدیرعامل کارخانه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه همیشه به حمایت نکردن متهم شده ام، خطاب به بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه گفت: با آرامش و تمرکز بازی های باقیمانده را انجام دهید، تمام تلاش ما حمایت از شما است و مطمئن باشید هر کاری لازم باشد انجام خواهیم داد، بازی های خوبی را از شما شاهد هستیم به فکر، ساق پا و اراده خود شک نکنید قطعا پیروز میدان های آینده خواهید بود.

منصور یزدی زاده اظهار کرد: داشتن روحیه و امید به موفقیت و پیروزی فاکتوری است که در این شرایط به آن نیاز دارید و احساس شکست و ناامیدی نداشته باشید، تا جایی که بتوانم بازی‌های شما دنبال می‌کنم، در مقابل تراکتور آن قدر خوب و صاحب میدان بودید و تنها نکته این بازی بحث پنالتی و اشتباه داوری بود که باید آن را یک اتفاق ناگوار بدانیم.

وی افزود: ای کاش در فوتبال از والیبال الگوبرداری می کردند که زمانی که نتیجه ۳ بر ۲ می‌شود یک امتیاز به تیم بازنده می دهند، در فوتبال هم با توجه به نظر کارشناسان به تیمی که باخته اما بازی خوبی داشته هم امتیاز اختصاص پیدا کند، البته که فکر می‌کنم این قانون به عمر ما قد نخواهد داد.

وی ادامه داد: هرآنچه در توان ما بود، انجام داده ایم، همیشه می گویم به گذشته فکر نکنید و به آینده هم زیاد دلخوش نباشید، گاهی آنچه باید رخ دهد در زمان مناسب خود اتفاق خواهد افتاد.

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن اضافه کرد: در فوتبال باید در کنار نتیجه از بازی لذت برد، از شما مقابل تراکتور لذت بردم. آنها هیچ موقعیت برتری نداشتند، حتی در بازی برابر آلومینیوم اراک در هر دو بازی مستحق برد بودید.

یزدی زاده گفت: سرمربی بسیار خوب و آرامی دارید که همواره کار خود را بی حاشیه و در سکوت انجام می دهد، رفتار پهلوانی را فراموش نکنید و شک نداشته باشید که با همین تیم خوب در لیگ می‌مانیم و برای فصل بعد نتایج بهتری خواهیم گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟