چشمه لادوزخ خمینی شهر


چشمه لادوزخ خمینی شهر منطقه ای زیبا و دیدنی است. آب جاری شده در این دره ها پس از بارندگی در مسیر خود مناظر جالب و جذابی مثل آبشار، حوضچه، آبسُره و چشمه های بسیاری به وجود آورده که در پایین دست به شکل آبشار و چشمه جلوه زیبایی دارد. چشمه لادوزخ یکی از این […]

چشمه لادوزخ خمینی شهر منطقه ای زیبا و دیدنی است. آب جاری شده در این دره ها پس از بارندگی در مسیر خود مناظر جالب و جذابی مثل آبشار، حوضچه، آبسُره و چشمه های بسیاری به وجود آورده که در پایین دست به شکل آبشار و چشمه جلوه زیبایی دارد. چشمه لادوزخ یکی از این مناطق بکر و زیباست که بعضی علاقمندان طبیعت اقدام به ساخت دو اتاقک نیز در آن نموده اند. چشمه، چشم انداز دشت ها، مسیرهای عبور آب و درختان انجیر از جاذبه های این منطقه است.

شهرستان خمینی شهر دارای جاذبه های متعددی است که از جمله می توان به چشمه های این منطقه اشاره کرد. چشمه لادوزخ یکی از این مناطق بکر و زیبا در استان اصفهان است. شما می توانید از دیدن مناظر لذت ببرید. چشمه، چشم انداز دشت ها، مسیرهای عبور آب و درختان انجیر از جاذبه های این منطقه است.

چشمه لادوزخ خمینی شهر

نحوه دسترسی چشمه لادوزخ

خمینی شهر، جاده کمربندی خمینی شهر به جاده تهران (کمربندی جدید)، بعد از دره منتهی به تفرجگاه لاوه
جاده کمربندی جدید یا جاده های خاکی همجوار آن و نیز از طریق تفرجگاه لاوه در بالادست پس از عبور از چشمه لاوه به یک دوراهی می رسیم که دره سمت راست آن به لادوزخ می رسد. قله چشمه لادوزخ در ارتفاعات قمشلو به ارتفاع ۲۴۵۰ واقع شده است. مسیر تا مقابل دره منتهی به چشمه آسفالت و حدود یک کیلومتر خاکی است.

چشمه لادوزخ خمینی شهر

چشمه لادوزخ خمینی شهر

چشمه لادوزخ خمینی شهر

چشمه لادوزخ خمینی شهر

چشمه لادوزخ خمینی شهر

چشمه لادوزخ خمینی شهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله خونین به 2 دختر 6 و 11 ساله در شمال شرق فرانسه