فیلم چاقو پرتاب کردن روح سرگردان در خانه زوج جوان / وحشت در انگلیس


فیلم چاقو پرتاب کردن روح سرگردان در خانه زوج جوان / وحشت در انگلیس

روح سرگردان در خانه یک زوج راز مرگ پسری جوان را فاش کرد.

روح سرگردان در یک خانه زوج جوان انگلیسی را به وحشت انداخت . روح سرگردان در این خانه در نبود زن و شوهر جوان یا زمانی که در اتاق خواب بودند آن ها را مورد آزار و اذیت قرار می داد و پس از بررسی توسط این زوج مشخص شد که روح سرگردان متعلق به مرد جوانی بوده که قبل از مرگ در خانه زندگی می کرده و پس از مرگ تبدیل به روح سرگردان در این خانه شده است.با انتشار فیلم روح سرگردان در فضای مجازی تاکنون 19 میلیون بار بازدید داشته است.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در ویدیو منتشر شده نشان می دهد که روح سرگردان در را باز می کند و قاشق و چاقو را به هوا پرتاب می کند و این ماجرا زمانی فاش شد که زوج انگلیسی با دیدن حرکات عجیب و وحشتناک در خانه شان متوجه حضور روح یا جن شدند.

ویدیو روح سرگردان در خانه زوج جوان

آن ها با نصب دوربین مداربسته در خانه شان متوجه شدند که روح سرگردان هنگامی که زوج جوان سر کار بودند یا حتی در خانه حضور داشتند وارد آشپزخانه شده و به وسایل آشپزخانه دست می زد ، کشوها را باز می کرد و چاقو و قاشق را برداشته و به هوا پرتاب می کرد .

گقتنی است که این زوج پس از انتشار ویدیو آزار و اذیت روح سرگردان از طریق سایت های روح یابی و ارتباط با روح نام این روح سرگردان را پیدا کردند که در گذشته های دور در این خانه زندگی می کرد.

 

حجم ویدیو: 2.97M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24
 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق