هانده ارچل بهترین بازیگر زن ترکیه شد! / نامزدش بهترین بازیگر + فیلم


هانده ارچل بهترین بازیگر زن ترکیه شد! / نامزدش بهترین بازیگر + فیلم

رکنا: هانده ارچل یکی از بازیگران جوان ترکیه ای است که طرفداران بسیاری در ایران دارد.

هانده ارچل یکی از مشهورترین سلبریتی های ترک است که در میان مخاطبان ایرانی طرفداران بسیاری دارد. هانده ارچل علاوه بر بازیگری در صنعت مد نیز مشهور است. هانده ارچل اولین بار در سریال دختران آفتاب به شهرت رسید. هانده ارچل فعالیت گسترده ای در فضای مجازی داشته و از طریق فضای مجازی با مخاطبان جهانی خود ارتباط برقرار می کند. فیلم جدید هانده ارچل " تو در قلبم را بزن" است که در آن با بازیگر مرد ترکی به نام کرم بورسین هم بازی شده است. هانده ارچل و کرم بورسین افتخار بهترین بازیگران زن و مرد سال ترکیه را از آن خود کردند.

به گزارش رکنا، هانده ارچل و کرم بورسین در سریال جدید" تو در قلبم را بزن" را بزن همبازی هستند. این فیلم پربیننده ترین فیلم ترکیه ای سال شناخته شده است و در آن نقض ادا ییلدیز و سرکان بولات خیلی مورد توجه بینندگان قرار گرفته است. مخاطبان لقب " هانکر" را که برگرفته از نام آنان است برایشان انتخاب کردند.

هانده ارچل و کرم بورسین توانستد در سال 2021 افتخار بهترین بازیگران زن و مرد سال ترکیه را از آن خود کنند.

هانده ارچل بهترین بازیگر زن ترکیه شد! / نامزدش بهترین بازیگر + فیلم

بیوگرافی هانده ارچل

هانده ارچل در روز 23 ماه نوامبر سال 1993 در شهر بالکسیر ترکیه به دنیا آمد. از گذشته تا حالا منطقه محل تولد ارچل یعنی باندیرما به داشتن دخترانی جذاب مانند هانده معروف می باشد. رشته تحصیلی وی هنر می باشد و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی از دانشگاه دولتی به نام هنر های زیبایی معمارستان می باشد. چهره زیبای هانده ارچل باعث شد تا او با شرکت در مسابقات زیبایی که در سال 2012 در کشور آذربایجان برگزار شد به مقام دومی دست پیدا کند.

خانواده ارچل دارای دو فرزند دختر به نام ها هانده و یک دختر کوچکتر به نام غمزه هستند. هانده به گفته خود، بیشتر دوران کودکی اش را در کنار پدربزرگ و مادر بزرگ خود سپری کرده است و علاقه ی خاصی به آنها دارد. هانده مادری آلمانی و پدری با اصالت ترکیه ای دارد. از ویژگی های ظاهری هائده می توان به رنگ چشم های عسلی، پوست روشن و قد 175 اشاره نمود.

هانده ارچل بهترین بازیگر زن ترکیه شد! / نامزدش بهترین بازیگر + فیلم

هانده ارچل کیست؟ / فعالیت هنری هانده

هانده ارچل در زمینه های مدلینگ، بازیگری و مجری گری فعالیت دارد. هانده اولین بار در سن 21 سالگی وارد دنیای بازیگری شد. او در ابتدا در سریال درخت زندگی نقش آفرینی نمود اما با بازی در مدرسه دیوانه در میان مردم بسیار محبوب و شناخته شد. اما شهرت او زمانی اوج گرفت که در فیلم دختران آفتاب، به عنوان کارکتر سلین به نقش آفرینی پرداخت. در کنار فعالیت های هنری، هانده ارچل به عنوان سفیر تجاری برخی برند های معروف ترکیه از جمله لورآل می باشد.

فیلم های ارچل کدام اند؟

هانده ارچل تاکنون در فیلم های مختلف و در مقابل بازیگران معروفی به نقش آفرینی پرداخته که از این میان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- در سریال حلقه، در نقش مژده در مقابل سرکان چای اوغلو به بازی پرداخت.

2- در سریال دختران آفتاب در نقش سلین در مقابل تولگا ساریتاش بازی نمود.

3- در سریال تکه های شکسته در مقابل علی پیری و دیگر بازیگران مشهور از جمله انگین اکیورک و ارکان پتکایا به بازی پرداخته است.

4- در سریال عشق حرف حالیش نیست در نقش حیات ازون در مقابل بوراک دنیز بازی نموده.

5- در سریال مروارید سیاه در نقش هازال سانجاک در مقابل تولگاهان ساییشمان به نقش آفرینی پرداخته است.

6- دیوانه در کلاس درس دانشگاه و ... نیز از دیگر آثار معروف این هنرمند ترکیه ای می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 30.24M | مدت زمان ویدیو: 00:04:07

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی