بزرگ کردن سینه

7 روش بزرگ کردن  سینه7 روش بزرگ کردن  سینه

سینه بسیاری از خانم ها نسبت به قد و ساختار کلی بدن شان متناسب نیست. در اینجا روش های بزرگ کردن سینه ها را بیان می کنیم.

آیا می توان اندازه پستان ها را افزایش داد؟

اگر می خواهید به طور طبیعی اندازه پستان های خود را افزایش دهید دنبال راهکار آن داخل یخچال نباشید. از نظر بالینی هیچ ماده غذایی یا برنامه غذایی برای بزرگ تر کردن اندازه نیم تنه وجود ندارد. افزایش وزن باعث افزایش اندازه پستان ها و سایر اندام های بدن می شود. اگر این نتیجه مورد پسند شما نیست گزینه هایی غیر از رژیم غذایی وجود دارد که به بزرگتر نشان دادن پستان ها کمک می کند.
به گزارش هلث لاین، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های موثر رشد پستان به مطالعه مطلب ادامه دهید، همچنین برخی از گزینه های غیرمفید برای افزایش اندازه پستان نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

نباید از اینکه سینه های بزرگتری می خواهید هیچ شرمی داشته باشید. اگر چه بدون عمل جراحی، داشتن سینه های بزرگتر می تواند مشکل باشد، اما نگران نباشید، کمک در راه است.

اگر میخواهید سینه های بزرگتری داشته باشید، می توانید برخی ورزشهای مناسب برای سینه های خود را انجام دهید، بعضی از دستگاه های پزشکی را امتحان کنید، یا حتی کاری کنید که سینه هایتان را بزرگتر نشان دهید؛ اگر می خواهید بدانید چطور بدون جراحی صاحب سینه های بزرگتری بشوید با مجله پزشکی دکتر سلام در این مقاله همراه باشید:

7 روش بزرگ کردن سینه بدون عمل جراحی

1. قامت ایستاده
یکی از بهترین و ارزان ترین روش برای بزرگ نشان دادن سینه ایستادن صحیح است. نگه داشتن شانه ها در عقب و فشار به قفسه سینه شما را بلند تر نیز نشان می دهد.
2. نوشیدنی های ویتامین دار
برای بزرگ کردن سینه ها باید نوشیدنی های مغذی و ویتامین دار بنوشید تا سینه های تان چاق شود هر روز ترکیبی از شیر و آب پاپایا بنوشید.
3. ورزش
تمرینات آسان که به بزرگ شدن سینه ها کمک می کند. شما نیاز به کار برروی عضلات سینه دارید که با تمرینهای روانه عضله بزرگ می شود و سینه ها بزرگتر بنظر میرسند. شما می توانید تمرینات بزرگ کردن سینه را در ادامه مطالعه کرده و یاد بگیرید، پس همچنان با دکتر سلام همراه باشید.
4. خوردن پروتیئن
بزرگ شدن سینه ها نیاز به پروتئین دارد. مثلا تخم مرغ؛ ماهی بدون چربی؛کره بادام زمینی؛ آجیل و مرغ. سعی کنید از شکر؛ فست فودها و غذاهای فرآوری شده دوری کنید و بجای آنها ویتامینها و آب مصرف کنید هم سلامتی شما را تضمین می کند و هم به بزرگ کردن سینه ها کمک میکند.
5. سینه بند مناسب
در انتخاب سینه بند دقت کنید تا به این طریق نیز سینه های خود را بزرگ کنید.
6. گیاهان برای تقویت سینه
هرگز به روش مصنوعی سینه های خود را تقویت نکنید. سعی کنید از گیاهان طبیعی برای بزرگ شدن سینه ها استفاده کنید تنها در عرض چند ماه نتایج مثبت آن را خواهید دید کافی است به فروشگاه عطاری بروید و از او کمک بخواهید.
7. کرم مخصوص سینه
یکی از روش های موثر انتخاب کرم مناسب برای بزرگ کردن سینه است که هم محکم و سفت می کنید و هم حالت بهتری می دهد.

تمرینات بزرگ کردن سینه

گزینه های موثر برای افزایش انداز پستان ها
تمرینات رشد پستان ها را امتحان کنید
با انجام ورزش و تمرین پستان ها پرتر و بزرگ تر نمی شوند. با این حال، تمرینات مناسب می تواند برای رشد عضلات سینه زیر پستان، همچنین عضلات پشت و شانه بسیار موثر باشد. این گزینه باعث می شود پستان ها بزرگ تر، سفت تر و محکم تر به نظر برسند. برخی از تمرینات برای امتحان کردن عبارتند از:

7 روش بزرگ کردن  سینه7 روش بزرگ کردن  سینه

1- تمرین بافشار برخاستن

تمرینات با فشار برخاستن، نه تنها تمرینی عالی برای ماهیچه های سه سر شما هستند، بلکه باعث تقویت عضلات صدری که در زیر سینه های شما قرار دارند نیز می شوند.

انجام دادن چند بار برخاستن با فشار به یک باره، می تواند عضلات بازوهای شما را تحت فشار قرار دهد، بنابراین، اگر شما از نظر جسمی قوی هستید، با انجام 2 یا 3 مرحله ده تایی برخاستن با فشار در یک روز، شروع کنید.

اگر اولین بار است که می خواهید این نرمش را شروع کنید، با 2 دست از 5 مرحله شروع کنید و بتدریج میزان آن را بالا ببرید. بعدها که برای شما آسانتر شد، میتوانید این کار را هر روز و حتی بیشتر انجام دهید. دراینجا روش این تمرین آمده است:

«« با شکم خود روی زمین قرار بگیرید و دست های خود را صاف زیر شانه های خود قرار دهید.

به آرامی بدن خود را به سمت بالا به سمت موقعیت میز یا تخته ورزشی بکشید، تا زمانی که بازوهای شما کشیده و دریک راستا قرار گرفته و روی انگشتان پای خود قرار بگیرید.

خود را به طرف زمین به پایین بکشید، بدون اینکه به شکم خود اجازه دهید تا زمین را لمس کند و سپس دوباره خود را بالا بکشید. اگر این کار برای شما خیلی سخت باشد، درهنگام پایین آمدن، زانو و پایین پاهای خود را روی زمین بیاورید. حتی با این روش هم هنوز یک تمرین عالی برای عضلات صدری شما است. »»

شنا سوئدی: انواع مختلف شنا سوئدی وجود دارد که ساده‌ ترین نوع آن به شنا سوئدی استاندارد معروف است. در این حرکت عضلاتی مانند پستان، سرشانه، پشت بازو، شکم و زیر بغل درگیر می‌شود. برای انجام شنا سوئدی استاندارد کافی است دست‌ها را به همان حالت آشنا زیر بدن خود قرار دهید و پاها را به صورت کشیده در امتداد بدن دراز کنید.
سپس سعی کنید وزن بدن خود را با استفاده از فشار آوردن روی کف دستان خودبالا بکشید و این حرکت را تا زمانی که فشار زیادی احساس نکردید ادامه دهید. بیشترین عضلات درگیر در شنا سوئدی استاندارد عضلات پستان است.

7 روش بزرگ کردن  سینه7 روش بزرگ کردن  سینه

2- بلند کردن دمبل

اگربرای این مرحله تازه کار هستید، به یک سالن ورزشی بروید و با یک مربی مورد اعتماد کار کنید. این نیز تمرین دیگری است که می تواند به تقویت ماهیچه های صدری شما کمک کند.

همه کاری که شما باید انجام دهید این است که چند دمبل پیدا کنید که به اندازه کافی سنگین باشند تا تاثیر بگذارند، اما نه خیلی سنگین که باعث ایجاد فشار شوند، درحدود 3-5 کیلو که بتوانید آنها را بلند کنید. شما همچنین می توانید این ورزش را بدون نیاز به جای مخصوص و درخانه انجام دهید. در اینجا چگونگی انجام این کار آمده است:

«« دمبل ها را در هر دو دستان خود نگه دارید و دستان خود را به طور ساکن بر روی ران خود بگذارید. کف دستان شما باید به سمت پایین باشد.

در حالی که دستان خود را به صورت مستقیم نگه داشته اید، بازوان خود را کمی خم کنید و دمبل ها را در هوا بلند کنید.

هنگامی که دمبلها به بالای سر شما رسیدند، آنها را به آرامی به کنار بدن خود به طرفین پایین بیاورید و این کار را تکرار کنید.

شما می توانید از این مانور به عنوان تقلیدی از حرکات فشار دادن در حالی که فشار به پشت شما وارد می شود، استفاده کنید. »»

بیشتر بخوانید:تقویت میل جنسی با 4 روش ساده بدون نیاز به دارو

7 روش بزرگ کردن  سینه7 روش بزرگ کردن  سینه

3- فلای لیفت انجام دهید

برای انجام این کار، بر روی پشت خود دراز بکشید، بازوان خود را در هر دو طرف به بیرون بکشید، حرکات را ملایم انجام داده و وزنه سبک تری، تقریبا بین 1-2 کیلو انتخاب کنید.

وزنه ها باید به سمت پایین و کنار بدن کشیده شود، بنابراین درهنگام بالا کشیدن، دمبل باید به سمت شما و در هنگام پایین آوردن، باید دور از شما کشیده شود. به سادگی هر دو بازوان خود را به سمت بیرون حرکت دهید، درنتیجه بدن شما به شکل یک صلیب میشود.

هنگامی که بازوان خود را به حداکثر فاصله خود می رسانید، فقط آنها را به سمت داخل بازگشت می دهید، بنابراین آنها درست در بالای سینه شما قرار می گیرند. بازوان خود را کاملا بیرون بیاورید و سپس به سمت داخل برگردانید، تا بالای قفسه سینه شما قرار بگیرند.

2 ست از 15 حرکت فلای لیفت را برای اولین تلاش خود انجام دهید. وقتی با این حرکت احساس راحتی بیشتری کردید، میتوانید تعداد آنها را بیشتر کنید.

7 روش بزرگ کردن  سینه7 روش بزرگ کردن  سینه

4- حرکت پرس دیوار انجام دهید

این یک نسخه دیگر از فشار است و بر بالای بازوها و ماهیچه های صدری شما کار می کند. در حدود دو قدم عقب تر از دیوار ایستاده و کف دست خود را روی دیوار فشار دهید و بازوان خود را به صورت مستقیم قرار دهید.

سپس، در حالی که پاهای خود را درجایی که هستند، نگه داشته اید، آرنج خود را به سمت دیوار خم کنید. از بازوها و عضله دوسر خود برای دوباره راست کردن آرنج خود استفاده کنید.

شما می توانید فکر کنید که این تمرین در واقع نوعی انجام فشار برای غلبه بر دیوار است. برای نخستین تلاش خود 10 مرتبه پرس دیوار را در دو مرحله تکرار کنید.

پرس دیواری: شیوه یافتن نقطه ای مناسب برای انجام پرس دیواری ضروری است. هنگام پیدا کردن این نقطه با فاصله یک بازو روبروی دیوار بایستید. با پیدا کردن یک وضعیت راحت به احتمال زیاد در فاصله چند سانتی متری از دیوار است. پاها را به به اندازه عرض شانه از هم باز کنید سپس کف دست ها را در ارتفاع شانه ها به اندازه عرض شانه به صورت صاف روی دیوار قرار دهید پاها را محکم روی زمین نگه دارید. حین تمرین جای پاها را عوض نکنید یا آن ها را بالا نبرید سپس بازوهای خود را خم کرده و نیم تنه بالای خود را به سمت دیوار ببرید.

5- حرکت کرانچ

این تمرینات قسمت هایی از چربی شکم را برطرف و عضلات دور شما را تقویت می کند.

بازوان خود را به کنار بدن خود بگذارید و زانو هایتان را خم کنید. با پا و بازوهای خود آرام بر روی زمین دراز بکشید، سپس بنشینید. سپس با کمک پاها و بازوهای خود دوباره در همان موقعیت قرار بگیرید. برای اولین بار این حرکت را ده بار تکرار کنید. اگر نمی خواهید بیش از حد آن را انجام دهید، پس حدود 1 یا 2 ست در یک روز ایده آل است.

ژست کبری: روی شکم خوابیده سپس سر خود را روی پشت دستان بگذارید. کف دستان را کنار سر قرار داده و سرتان را بالا بیاورید. قبل از انجام این حرکت باسن خود را منقبض کنید این حرکت بسیار مهم است و در صورت منقبض نکردن باسن هنگام حرکت کبری به کمر صدمه وارد می‌شود.
سعی کنید با فشار آوردن بر کف دستان قفسه سینه را تا لگن بالا بیاورید. آرنج خود را صاف کرده و به بدن کشیدگی بیشتری دهید. لازم نیست این حرکت را بصورت کامل انجام دهید بلکه سعی کنید به اندازه توانایی بدن به آن کشش دهید. آرنج خود را خم کرده به ترتیب لگن، قفسه سینه و سر خود را به حالت اول برگردانید. این طبیعی است که در طول انجام این حرکت به علت سفتی ستون فقرات و پشت خود احساس درد در این دو ناحیه داشته باشید، اما با انجام مکرر حرکات یوگا این مشکل بر طرف می‌شود.

روی حالت بدن خود کار کنید

داشتن حالت و ژست عالی بدن هیچ اثر منفی ندارد. گرچه وضعیت خوب بدن از نظر جسمی باعث افزایش پستان ها نمی شود، اما ظاهر آنها را بزرگ تر نشان می دهد، همچنین وضعیت و حالت خوب بدن ضمن پشتیبانی از تعادل، قدرت و انعطاف پذیری پشتیبانی به تقویت عضلات معده و پشت نیز کمک می کند ورزش هایی که به بهبود وضعیت کمک می کنند عبارتند از:
حرکت کودک
پلانک
حرکت گربه گاو

7 روش بزرگ کردن  سینه

7 روش بزرگ کردن  سینه سوتین جدیدی را امتحان کنید

بسیاری از خانم ها سوتین با اندازه اشتباه می پوشند. در حقیقت نتایج تحقیقات نشان می دهند 70 درصد زنان سوتین خیلی کوچک و 10 درصد سوتین خیلی بزرگ می پوشند. سوتین خیلی تنگ باعث می شود پستان ها صاف و کوچک تر به نظر برسد، همچنین باعث می شود گوشت های پستان ها از زیر و کنارهای سوتین بیرون بزند. سوتین خیلی بزرگ هم ضمن عدم پشتیبانی از پستان ها باعث افتادگی آنها می شود.
پوشیدن سوتین خیلی قدیمی و کهنه نیز ضرر دارد. سوتین ها در اثر شستشو کشیده می شوند و بعد از شستشوی زیاد دیگر مطابق اندازه روی برچسب مناسب برای استفاده نیستن، بنابراینن بهتر است سوتین کهنه را با سوتین جدید جایگزین کنید.
سوتین مناسب می تواند باعث شود پستان ها بزرگ تر و محکم تر به نظر رسند و بدون توجه به اندازه آنها بهترین شکل را داشته باشند. دفعه بعدی هنگام خرید سوتین نکات مهم را در نظر داشته باشید.

راه های طبیعی برای بزرگ تر شدن پستان ها

پستان های بزرگ یا کوچک به هر شکل و اندازه ای همه زیبا هستند. در حالی که برخی بدن طبیعی خود را دوست دارند و با آن احساس راحتی می کنند برخی دیگر آرزو دارند روی خود کار کنند گرچه این فقط یک انتخاب است. با این اوصاف برخی از زنان ترجیح می دهند پستان های بزرگ تری داشته باشند زیرا به آنها اعتماد به نفس بیشتری می بخشد یا احساس جذابیت بیشتری به آنها می دهد. صرف نظر از اینکه دلیل آن چیست بزرگ تر کردن پستان ها غیرممکن نیست.
پستان های بزرگ مورد پسند اغلب زنان در هر سنی است که نشانه زیبایی، عزت نفس و زنانگی محسوب می شود. آیا می دانید؟ اندازه پستان یک زن در طول زندگی 6 برابر تغییر می کند؟
در حالی که نوآوری های علم پزشکی راهی برای پیشرفت های جراحی ایجاد کرده، اما با هزینه های زیاد و سنگین و چالش های دیگری همراه است. اکنون سوال اصلی مطرح می شود که راه دیگر برای دستیابی به این هدف چیست؟
آیا راهی برای افزایش اندازه پستان ها به طور طبیعی وجود دارد؟ پاسخ این است بله می توانید است.
گفته می شود اندازه پستان از شخصی در خانواده به ارث برده می شود، بنابراین در واقع برای اصلاح اندازه پستان ها نمی توان کم کاری کرد. در حالی که مقدار زیادی از آن به ژنتیک، سبک زندگی و وزن بدن بستگی دارد، اما ورزش صحیح، پیروی از سبک زندگی سالم و دقیق، درست غذا خوردن، ماساژ و تکنیک های بزرگ شدن برخی از راه هایی است که یک زن برای داشتن پستان های پرتر، سفت تر و محکم تر، همچنین برای افزایش اندازه آنها استفاده کند. برخی روش های طبیعی زیادی برای امتحان کردن وجود دارد که نه تنها عوارض جانبی ندارند بلکه مقرون به صرفه نیز هستند.

تنظیم رژیم غذایی برای بزرگ کردن سینه ها

7 روش بزرگ کردن  سینه7 روش بزرگ کردن  سینه

1- به دست آوردن وزن

درست است. اگر واقعا می خواهید سینه های بزرگتری را بطور طبیعی داشته باشید، باید همه کار انجام دهید تا چند کیلو وزن اضافه کنید.

سینه های شما نیز مانند معده، ران و سایر قسمت های بدن شما که تمایل دارند وزن بیشتری را نسبت به سایر قسمت ها به دست آورند، درهنگام چاقی، بزرگتر می شوند. شما ممکن است نخواهید با به دست آوردن سینه های بزرگتر وزن بیشتری نیز بدست آورید، اما این بهترین راه برای انجام این کار است. ”

برای به دست آوردن وزن، فقط مصرف کالری خود را افزایش دهید، و بر روی غذاهای چرب مانند پنیر و غذاهای شیرین مانند کوکی ها تمرکز کنید.

مطالعه کنید » رژیم غذایی کتوژنیک

یا فقط از غذای مورد علاقه خود مقدار زیادی بخورید، بنابراین احساس نمی کنید که به طور فعال سعی دارید ناسالم باشید. اگر باریک اندام باشید، می توانید حرکت خوبی داشته و به هرحال چندین کیلو وزن اضافه کنید. بدیهی است، هرچند ممکن است این یک راه حل جذاب جهانی نباشد.

7 روش بزرگ کردن  سینه7 روش بزرگ کردن  سینه

2- غذاهای حاوی استروژن بیشتری بخورید

استروژن یک هورمون زنانه است که درمیان بقیه کارها، مسئول افزایش اندازه سایز سینه های شما نیزمی باشد.

با اینکه در زمان بلوغ و یا حتی زمانی که شما 18 یا 19 ساله هستید، بدن شما به طور طبیعی استروژن تولید می کند در مورد مصرف غذاهای حاوی استروژن بیشتر، برای کمک به بزرگ تر کردن سایز سینه های خود، هیچ آسیبی به شما نمی رسد. در اینجا برخی از غذاهای شناخته شده که غنی از استروژن هستند معرفی می شود :

عدس و نخود – لوبیای قرمز و لوبیای لیما – لبنیات مانند پنیر و ماست – تخم شنبلیله – ادویه جات مانند مریم گلی، شبدر و پونه – میوه هایی مانند سیب، گیلاس و آلو – سبزیجاتی مانند چغندر، هویج و خیار – دانه هایی مانند برنج، جو و گندم.

7 روش بزرگ کردن  سینه7 روش بزرگ کردن  سینه

3- غذاهای حاوی فیتواستروژن بخورید

فیتواستروژن هنگامی مفید است که میزان استروژن شما کم است، زمانی که فیتواستروژن مصرف می کنید، به افزایش اندازه سینه شما نیز کمک می کند.

مطالعات نشان داده اند که قرص های فیتواستروژن سبب افزایش میزان بافت پستان در زنان، در دوره قبل از یائسگی شده است وبسیاری از غذاهای خوشمزه حاوی آن هستند، بنابراین افزودن آنها به رژیم غذایی شما ضرر ندارد. برخی از غذاهای غنی از فیتواستروژن در اینجا معرفی می شود:

آجیل مانند پسته، گردو، بادام زمینی و شاه بلوط نوشیدنی هایی مانند شراب قرمز، شراب سفید، چای سیاه و چای سبز میوه هایی مانند هلو، توت فرنگی و تمشک دانه کتان لوبیا سبز و کدوی زمستانی استراتژی هایی که اندازه پستان را افزایش نمی دهد خوردن مواد غذایی خاص

با جستجوی سریع در اینترنت می توانید مقالات زیادی با عنوان توانایی برخی مواد غذایی برای افزایش اندازه پستان ها پیدا کنید. متاسفانه هیچ یک از این ادعاها با شواهد بالینی یا علم مورد تایید قرار نمی گیرد.
که شامل لبنیات است
خواه از گاو، بز یا سایر پستانداران باشد همه شیرهای لبنی حاوی استروژن، پروژسترون و پرولاکتین هستند. از آنجا که هورمون ها روی اندازه پستان در انسان تاثیر می گذارند برخی از افراد تصور می کنند نوشیدن مقدار زیاد شیر لبنی روش خوبی برای بزرگ شدن پستان ها است، اما این یک دروغ محض است. نوشیدن شیر و خوردن محصولات لبنی اندازه پستان را افزایش نمی دهد.
بر اساس نتایج مطالعه ای در سال 2019 شیر لبنی روی خطر ابتلا به سرطان پستان تاثیر می گذارد. بیشتر گاوهای شیری باردار هستند، بنابراین شیر آنها حاوی مقادیر بیشتری هورمون است. این هورمون ها سطح فاکتور رشد شبه انسولین 1، هورمون رشد را افزایش می دهند.
برخی از منابع معتبر نشان دهنده ارتباط متوسطی بین سطوح بالاتر فاکتور رشد شبه انسولین 1 و سرطان پستان، پروستات، روده بزرگ و تخمدان است. اگرچه این یافته ها قطعی نیست، اما در صورت وجود نگرانی یا داشتن عوامل خطر دیگر برای ابتلا به سرطان ممکن است بخواهید مصرف شیر لبنی را محدود کنید.
با این حال، مطالعات دیگر نشان می دهد در صورت استفاده از لبنیات خطر سرطان پستان افزایش نمی یابد. در صورت داشتن سابقه خانوادگی ابتلا به سرطان پستان بهتر است با پزشک خود جهت رفع هرگونه نگرانی صحبت کنید.

محصولات مبتنی بر سویا نیز اندازه پستان را افزایش نمی دهند

اگر به امید افزایش سایز پستان به سمت محصولات مبتنی بر سویا گرایش پیدا کرده اید باید گفت خودتان را اذیت نکنید. شیر سویا و سایر محصولات پایه سویا حاوی فیتواستروژن هستند. ترکیبات گیاهی که از اثرات استروژن بر بدن تقلید می کنند به همین دلیل برخی از افراد تصور می کنند سویا به بزرگ شدن پستان ها کمک می کند.
همانطور که در مورد شیر لبنی گفته شد بزرگ شدن پستان با محصولات سویا نیز دروغی بیش نیست. هیچ مطالعه بالینی و هیچ مدرکی در ارتباط با فیتواستروژن ها با افزایش اندازه پستان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:چگونگی انتقال عفونت های جنسی

7 روش بزرگ کردن  سینه

7 روش بزرگ کردن  سینه محصولات تقویت کننده طبیعی پستان

بسیاری از محصولات موجود در اینترنت نوید افزایش سایز پستان ها را می دهند. این محصولات شامل لوسیون، کرم، ماساژ و مکمل ها هستند، همچنین شامل دستگاه هایی مانند پمپ های بزرگ کننده پستان هستند. هیچ مدرک بالینی وجود ندارد که نشان دهد هر یک از این محصولات یا دستگاه ها برای افزایش سایز و اندازه پستان ها مفید است.

کرم های بزرگ کننده پستان

برخی از کرم های تقویت کننده یا بزرگ کننده پستان ممکن است برای پوست گزینه مفیدی باشند، اما هیچ کاری برای افزایش اندازه پستان نمی کنند. هیچ مطالعه ای نشان نمی دهد هر نوع کرم، لوسیون یا درمان موضعی می تواند پستان ها را بزرگ کند.
برچسب روی برخی از کرم های موجود در بازار حاکی از آن است که مجوز سازمان غذا و داروی آمریکا را دارند. البته این مورد ممکن است تبلیغات دروغ باشد، بنابراین قبل از خرید هر گونه کرم یا محصول دیگر حتما تحقیق کنید.

ماساژهای بزرگ شدن پستان

ماساژ پستان برای تحریک جریان خون، حمایت از راحتی شیردهی و تشخیص توده های بدخیم بالقوه عالی است. با این حال، ماساژ برای بزرگ تر شدن پستان ها کاملا بی فایده است. هیچ اطلاعات علمی مبنی بر امکان بزرگ شدن پستان با ماساژ خودکار یا حرفه ای وجود ندارد.

7 روش بزرگ کردن  سینه

7 روش بزرگ کردن  سینه چه چیزی اندازه پستان را تعیین می کند؟

اندازه پستان های فرد تا حد زیادی توسط ژنتیک تعیین می شود. هنگامی که زنان به اندازه پستان های خود فکر می کنند اغلب تمرکز روی حجم یا پری پستان است. فاکتورهای دیگری مانند دور قفسه سینه نیز در بزرگ نشان دادن پستان ها نیز نقش دارد. هم حجم پستان و هم ساختار استخوان از خصوصیات جسمی است که می تواند از خانواده به فرد به ارث برسد.

اندازه پستان ها با توجه به وزن و سن تغییر می کند

علاوه بر وراثت سایر عوامل در تعیین اندازه پستان ها نیز نقش دارند. اینها شامل وزن و سن هستند:
ظاهر پستان ها در دوران نوجوانی با آنچه در اواخر زندگی به نظر می رسد متفاوت خواهد بود. اندازه آنها کوچک و بزرگ می شود و به احتمال زیاد افتادگی خاصی رخ می دهد. اندازه کاپ و دور تنه با افزایش یا کاهش وزن می تواند به طور قابل توجهی تغییر کند. اگر 20 پوند یا بیشتر از وزن خود را کم یا زیاد کنید اندازه سوتین به طور قطع تغییر می کند.

هورمون ها و چرخه های تولید مثل روی اندازه پستان ها تاثیر می گذارند

هورمون ها و چرخه تولید مثل نیز بر اندازه پستان ها تاثیر می گذارد:
بافت پستان در دوران بلوغ شروع به جمع شدن با چربی می کند زمانی که تخمدان شروع به تولید استروژن می کند. پستان ها ممکن است به طور موقت قبل از پریود بزرگ تر شوند هنگامی که استروژن و پروژسترون مجاری پستان و غدد شیر را بزرگ می کنند.
پستان های بزرگ شده یکی از نخستین علائم بارداری است. استروژن، پروژسترون و پرولاکتین با هم برای بزرگ شدن پستان ها و تحریک تولید شیر همکاری می کنند. اندازه پستان ها در طول بارداری همچنان افزایش می یابد زیرا برای شیردهی آماده می شوند. در دوران یائسگی نیز کاهش استروژن باعث از بین رفتن قابلیت انعطاف پذیری و کوچک شدن پستان ها می شود.

7 روش بزرگ کردن  سینه7 روش بزرگ کردن  سینه

4- از مصرف قرص های استروژن یا مکمل های استروژن برای افزایش سایز سینه های خود اجتناب کنید

در حالی که خوردن غذاهایی که حاوی استروژن و فیتواستروژن هستند، ممکن است سایز پستان شما را افزایش دهد، شما نباید قرصهای استروژن را فقط به این دلیل مصرف کنید.

اگر چنانچه فکر می کنید برای بزرگتر شدن سایز سینه خود نیاز به این قرص ها دارید، پس با پزشک خود صحبت کنید، اما این قرص ها را سرخود مصرف نکنید.

متاسفانه، داروهای مشابهی که باعث افزایش سینه می شوند، با سرطان سینه، لخته شدن خون و سایر بیماری هایی مرتبط است که قطعا ارزش افزایش سایز سینه های شما را ندارند.

برخی مطالعات معتقدند درهر صورت هیچ اثباتی وجود ندارد که استروژن و فیتواستروژن باعث افزایش اندازه سینه می شود.

پیشنهاد مطالعه » آیا نحوه تنگ کردن واژن را می دانید ؟ از روش های آن باخبرید ؟

بزرگتر به نظر رسیدن سینه 1- سینه بندی مناسب و کاملا قالب سینه خود ببندید

مطالعات نشان می دهد که 8 نفر از هر 10 زن دارای سینه بندی با اندازه نادرست هستند. استفاده از سینه بند بسیار کوچک در واقع سینه های شما را کوچکتر نشان می دهد و نه بزرگتر، و نیز سینه بند بسیار بزرگ می تواند سینه های شما را شل نشان دهد و همچنین می تواند آنها را بسیار کوچکتر از آنچه واقعا هستند نشان بدهد.

از سینه بندی که کاملا سینه شما را پوشش می دهد استفاده کنید. در اینجا چگونگی پیدا کردن و پوشیدن درست آن آمده است:

بیشتر بر عرض کمربند بالا تنه خود تمرکز کنید، نه اندازه کاپ سینه خود. اندازه کاپ نیز مهم است، اما فقط برای این که بدانید که سایز شما 32 یا 36 است. این همه تفاوتها را درست می کند.

سینه بند خود را بر روی تنگ ترین قلاب قرار ندهید، مگر برای این باشد که در کدام حالت بهتر به نظر می آید. در غیر این صورت، سینه بند خود را در جایی که احساس راحت تری دارید، ببندید.

هرگز اجازه دهید نوار سینه بند، پشت شما را پس بزند.

اطمینان حاصل کنید که سینه بند شما متناسب با نوع لباس پوشیدنی شما است. سینه بند یکسان را با بندهای مختلف نبندید، چون بعضی از آنها ممکن است سینه های شما را کوچکتر از آن چیزی که هست نشان بدهد.

2- یک سینه بند دارای پد یا فشاری بپوشید

این یکی دیگر از راه حل های سریع و آسان است. یک سینه بند دارای پد، می تواند سینه های شما را کمی بزرگتر کند و سینه بند فشاری میتواند آن را یک لایه بزرگتر نشان دهد.

اگر در بازار به دنبال یک سینه بند دارای پد یا یک سینه بند فشاری هستید، قبل از این که سعی کنید یک واقعی آن را بخرید، سعی کنید با چیزی داخل سینه بند خود را پر کنید.

فقط اطمینان حاصل کنید که سینه بندی نداشته باشید که به وضوح سایز سینه شما را 3 سایز بزرگتر نشان دهد، که دراینصورت واضح است که از این نوع استفاده کرده اید.

در حقیقت، شما باید از پرکردن سینه بند خود با کلینکس و یا هر چیز دیگری که نمیتواند شکل واقعی سینه را داشته باشد، اجتناب کنید. چون در غیراینصورت فقط باعث خجالت شما می شود.

7 روش بزرگ کردن  سینه7 روش بزرگ کردن  سینه

3- سینه های خود را با گریم به شکل مناسب دربیاورید

زنان به ویژه در مجموعه های فیلم، همیشه سینه های خود را با گریم به شکل مناسب درمی آورند. این کار یک تصور سبک تر از اندازه را ایجاد می کند و فقط نیاز به چند ضربه قلم مو دارد و شما باید مراقب باشید که در بالای پیراهن خود این کار را نکنید. اگر شما واقعا مصمم به این کارید، حتی می توانید یک کیت آرایشی را خریداری کنید.

هرچند اگر دوست دارید اثر آن را ببینید، بهتر است اول با استفاده از برس های آرایشی خود و درخانه این کار را انجام دهید. اگر میخواهید آن را امتحان کنید، این مراحل را دنبال کنید:

سینه بند خود را بسته و لباس بپوشید و خلاصه همه تجهیزاتی که لازم است را بپوشید. یک بافت پارچه ای یا کاغذ توالت را در جلوی پیراهن خود نگه دارید تا لباس شما را از گریم محافظت کند. با پودر تیره تر یا برنزه کننده از ناحیه شکاف سینه و بین سینه های خود به طرف پایین را پودر بزنید. این رنگ را به بالا و بیرون مخلوط کنید و یک شکل V در طول منحنی طبیعی سینه های خود ایجاد کنید. با برس یک سایه روشن تر از سایه چشم یا پودر صورت، مانند طلایی یا هلویی، روی نیمه بالای سینه خود بکشید. از یک اسفنج برای ترکیب سایه ها و برای ایجاد یک ظاهر طبیعی و کامل برای سینه های خود استفاده کنید.

7 روش بزرگ کردن  سینه7 روش بزرگ کردن  سینه

4- کامل کردن حالت خود

این ساده ترین و سریع ترین راه برای بزرگتر نشان دادن سینه های شماست. داشتن حالت خوب، به وسیله راست نگه داشتن ستون فقرات به جای قوز کردن، به حالت طبیعی درآوردن شانه ها، قرار دادن بازوها در کنار بدن و هم راستا با قفسه سینه، نه تنها باعث می شود شما بلندتر و با اعتماد به نفس بیشتر به نظر بیایید، بلکه سینه های شما را شاداب تر و بزرگتر نیز نشان خواهد داد.

هنگامی که شما بیش از حد قوز کرده هستید، سینه های شما نیز همانطور خواهد بود، وقتی بلند تر بنظرآمده و سر به بالا و شانه ها به عقب باشد، سینه های شما نیز محکم و بزرگ بنظر خواهند آمد.

5- لباسهایی بپوشید که بر بالاتنه و سینه شما تاکید دارد

بالا تنه هایی دارای توری و و یا الگوهایی در ناحیه قفسه سینه، و لباس هایی با نوارهای افقی که سینه های شما را گسترش می دهند، بپوشید و سعی کنید پیراهن هایی بپوشید که ناحیه گردن را زیاد پوشش نمی دهد و شکاف سینه را بدون ظاهر ساختن آن، زیاد پوشش نمی دهد.

لباسی بپوشید که دارای یک رنگ در بالای سینه های شما و رنگ متفاوتی در زیر سینه باشد که در اینصورت میتواند سینه ها را بزرگتر نشان دهد.

پیراهن یا لباس هایی که درست در زیر استخوان سینه قرار می گیرند نیز می توانند اندازه سینه های شما را بزرگ نشان دهند.

لباس یا پیراهن همراه با زیرپوش بپوشید و سینه هایتان به طور طبیعی بزرگ نشان داده می شود.

پیراهن هایی که در اطراف سینه بیش از حد تنگ هستند، مانند تاپ هایی که بیش از حد تنگ هستند یا کاملا غیر مناسب هستند، باعث می شود که سینه های شما کوچکتر نشان داده شوند.

شما همچنین می توانید با استفاده از گردنبندهایی که بین سینه ها آویزان است، توجه را به سینه های خود جلب کنید.

7 روش بزرگ کردن  سینه7 روش بزرگ کردن  سینه

آگاه باشید 1- برای اینکه سینه های بزرگتری داشته باشید، قرص مصرف نکنید:

درست است: برخی از قرص های ضدبارداری به منظور افزایش سایز سینه های شما معروف هستند. با این حال، شما نباید شتابان به نزدیکترین پزشک رفته و از او برای این دلیل یک نسخه قرص ضدبارداری دریافت کنید.

اگر تازه ازدواج کرده اید، از پریودهای دشوار رنج می برید، یا دلیل دیگری برای مصرف قرص ضد بارداری تمایل دارید، پس با پزشک خود در مورد این که آیا این تصمیم برای شما درست است یا خیر، صحبت کنید.

شروع مصرف قرص می تواند منجر به عوارض جانبی بالقوه ناخوشایندی مانند نوسانات خلقی و پریودهای طولانی شود، بنابراین قطعا ارزش ندارد فقط چون سینه های بزرگتری می خواهید، آنها را مصرف کنید.

7 روش بزرگ کردن  سینه7 روش بزرگ کردن  سینه

2- صبر داشته باشید:

اگر شما یک دختر جوان هستید، ممکن است سینه هایتان هنوز به اندازه کامل نرسیده باشد. بلوغ بر هر کسی به طور متفاوتی تاثیر می گذارد، و در حالی که احساس می کنید سینه های شما ممکن است در حال حاضر به اندازه کامل خود رسیده باشد، آنها می توانند در دهه بعدی به طور طبیعی بخوبی رشد کنند، یا حتی بعدها و در برخی از مراحل زندگی، (بارداری یا شیردهی…) به عنوان بخشی از روند رشد شما، آنها نیز میتوانند رشد کنند.

همانطور که سن شما بیشتر میشود، ممکن است به طور طبیعی مقداری وزن اضافه کنید یا تصمیمی بگیرید که مصرف قرص برای شما درست باشد، (جلوگیری از بارداری بیشتر و …) و سینه هایتان ممکن است در نهایت رشد کنند بدون این که متوجه شوید.

قبل از اینکه به رشد کافی بدن خود برسید، برای افزایش سایز سینه خود شتاب نداشته باشید.

7 روش بزرگ کردن  سینه7 روش بزرگ کردن  سینه

3- مراقب کلاهبرداران باشید:

شما می توانید تبلیغات زیادی را برای قرص ها، مکمل ها یا حتی تزریق هایی مشاهده کنید که ثابت می کنند سینه های شما بطور طبیعی رشد می کنند.

با این حال، قرص ها یا مکمل های کمی وجود دارد که به طور طبیعی برای این کار جواب بدهد و اثرات جانبی منفی برای آن نشان داده نشده باشد.

بهتر است که از طریق راههای طبیعی، مانند رژیم غذایی و ورزش، و یا حتی ایجاد ظاهر بزرگتر برای سینه های خود عمل کنید، تا اینکه کاری را انجام دهید که می تواند اثرات مضری بر روی بدن شما داشته باشد.

قبل از مصرف هر به اصطلاح مکملی، با پزشک خود صحبت کنید.

مترجم: الهه زارعی