تخطئه دولت، تخطئه نظام است


تخطئه دولت، تخطئه نظام است

معاون امنیتی سیاسی استانداری قم گفت: اگر دولت را رکنی جداگانه از نظام بدانیم یا اینکه آن را رکنی از نظام بدانیم دو تحلیل متفاوت دارد؛ زیرا اگر دولت را رکنی از نظام بدانیم و دولت را تخطئه کنیم نظام را تخطئه کردیم.

بیژن سلیمان پور، معاون امنیتی سیاسی استانداری قم درگفت وگو با ایسنا، در رابطه باعملکرد دولت عنوان کرد: اگر دولت را رکنی جداگانه از نظام بدانیم یا اینکه آن را رکنی از نظام بدانیم دو تحلیل متفاوت دارد؛ زیرا اگر دولت را رکنی از نظام بدانیم و دولت را تخطئه کنیم نظام را تخطئه کردیم و این امر در مورد همه دولت ها صادق است.

وی افزود: رهبری در همه ادوار از همه دولت های حمایت کردند و این امر جای شبهه‌ای ندارد که ایشان برای اعتلای نظام، عزت، پیشرفت ایران اسلامی، عبور ازبحران ها و رفع دغدغه های معیشتی و رفاهی و زیستی مردم و حفظ کرامت اسلامی از دولت‌ها حمایت کردند.

وی با اشاره به اینکه این حمایت نشان می‌دهد که دولت رکنی از نظام است و باید دستاورد و خدمات آن گفته شود، ادامه داد: همه دولت ها در تاریخ نظام مقدس جمهور اسلامی ایران در کنار همه نقاط ضعف و قوتی که داشتند خدماتی بزرگی نیز انجام داده اند.

وی بابیان اینکه در حاصل جمع خدمات دولت پارادوکس وجود دارد، تصریح کرد: اگر بگوییم دولت‌های قبلی هیچ کاری نکردند و فقط با ضعف خود به کشور آسیب زدند پس نظام جمهوری اسلامی ایران الان باید به یک کشور ورشکسته تبدیل شده باشد که با مقایسه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی با قبل از انقلاب متوجه می شویم که این‎گونه نیست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم اظهار کرد: همیشه در جلسات اطلاع رسانی فارغ از اینکه کدام دولت است از سازمان‌های مختلف دعوت می‌شود که آمار فعالیت‌های حوزه خود را بدهند و وضعیت قبل از انقلاب و بعد از انقلاب را مقایسه کنند که این آمارها واقعا غرور آفرین است.

وی با اشاره به اینکه قبل ازسال 1357 کشوری فقیر، فاقدعلم و با مشکلات فرواوان بودیم، بیان کرد: بعد از انقلاب هشت سال جنگ به ما تحمیل شد وهمه دنیا با ملتی که تازه به پا خاسته بودند و از استبداد نجات پیدا کرده بودند جنگیدند و هشت سال فرصت طلایی را گرفتند.

وی بیان اینکه اگر از این 42 سال یک دهه که جنگ بود را کم کنیم به دستاوردهایمان افتخار می‎کنیم، ادامه داد: همه ملت باید افتخار کنند که در حوزه خطوط هوایی، ریلی، تسلیحاتی، پهباد، زیر دریایی و.. یک روندی را طی کردیم که حکومت شاهنشاهی با 2500 سال سابقه بدست نیاورد و این دستاوردها برای نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلام ظرفیت بالایی برای طرح انتقادات دارد و بانی این امر نیز رهبر معظم انقلاب بودند که سال ها قبل بیان کردند که در دانشگاه ها کرسی های آزاد اندیشی بگذارید.

وی ادامه داد: در برنامه های متعدد دیدیم که یک جوان دانشجو در مقابل رهبری می ایستد و ایشان را مورد نقد قرار می‌دهد و ایشان نیز با تبسم و رفعت اسلامی پاسخ آنان را می‌دهد.

سلیمان پور اظهار کرد: دولت جدید باید فعالیت‌ها و تلاش‌های دولت قبلی که در پروژه ها در حوزه های صنعتی، تولیدی عمرانی و... انجام شده است را ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه 230 هزار جوان پاک و رشید بدون هیچ گونه انتظاری برای حفظ و اعتلای کشور و خدمت به ملت جان خود را فدا کردند تا در اوج اقتدار باشیم، بیان کرد: بخش زیادی از دغدغه های اقتصادی، معیشتی و... ناشی از یک جنگ تمام عیار اقتصادی است که با فشار و تحریم های فراوان به وجود آوردند؛ اما مقاومت مردم و رهبری مقام معظم انقلاب رهبری جواب داد و نشان دادیم که اگر همه پشت هم باشیم دشمن نمی تواند کاری انجام دهد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت ال نود امروز در بازار چقدر شد؟