قیمت گوشی گلکسی M22 سامسونگ در بازار اروپا لو رفت


قیمت گوشی گلکسی M22 سامسونگ در بازار اروپا لو رفت

رسانه کلیک – با اینکه سامسونگ تاکنون اطلاعات خاصی را در مورد گوشی گلکسی M22 ارائه نکرده، اما قیمت احتمالی این محصول در بازار اروپا فاش شده است. قیمت گوشی گلکسی M22 سامسونگ با اینکه جزییات گلکسی M22 هنوز به طور دقیق اعلام نشده، اطلاعات مربوط به قیمت این گوشی در اروپا لو رفته است. […] نوشته قیمت گوشی گلکسی M22 سامسونگ در بازار اروپا لو رفت اولین...

رسانه کلیک – با اینکه سامسونگ تاکنون اطلاعات خاصی را در مورد گوشی گلکسی M22 ارائه نکرده، اما قیمت احتمالی این محصول در بازار اروپا فاش شده است.

قیمت گوشی گلکسی M22 سامسونگ

با اینکه جزییات گلکسی M22 هنوز به طور دقیق اعلام نشده، اطلاعات مربوط به قیمت این گوشی در اروپا لو رفته است.

دستگاه جدید سامسونگ ماه گذشته موفق به اخذ جواز بلوتوث شد. وب‌سایت Bluetooth Sig این گوشی را با شماره مدل SM-M225FV_DS معرفی کرده است. عبارت DS به قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره می‌کند. طبق تنها اطلاعاتی که در این وب‌سایت یافت می‌شود، M22 به فناوری بلوتوث 5 مجهز است.

قیمت Galaxy M22 در بازار اروپا

قیمت محصول جدید سامسونگ در بازار اروپا اعلام شده، هرچند این قیمت هنوز به طور رسمی توسط کمپانی کره‌ای مورد تأیید قرار نگرفته است.

ظاهرا گوشی گلکسی M22 با قیمت 239.90 یورو در بازار اروپا به فروش خواهد رسید. خبرچینی به نام Sudhanshu Ambhore در صفحه توییتر خود، تصویری از مدل 4/128 گیگابایتی را به نمایش گذاشته و به قیمت آن اشاره کرده است.

اگر سامسونگ به استراتژی قیمت‌گذاری خود پایبند باشد، Galaxy M22 جایگزین مدل قبلی، یعنی Galaxy A22 می‌شود و قیمت لو رفته کاملا با عقل جور درمی‌آید.

قیمت گوشی گلکسی M22 سامسونگ در بازار اروپا لو رفت

مشخصات گوشی گلکسی M22

طبق اطلاعات ارائه‌شده در وب‌سایت گیک بنچ، گوشی جدید به تراشه هلیو G80 مجهز است. همچنین بر اساس گزارش FCC، M22 از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند و یک شارژر 15 واتی در بسته‌بندی آن وجود دارد.

البته با توجه به قیمت لو رفته، احتمال می‌رود که باتری بزرگی در گلکسی جدید تعبیه شده باشد (شاید یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی). از طرف دیگر، گوشی‌های سری M به ارائه باتری قدرتمند معروف هستند.

گفته می‌شود که M22 دارای مشخصات مشابهی با A22 است. این گوشی احتمالا از نمایشگر سوپر آمولد 6.4 اینچی با نرخ فریم 90 هرتز استفاده می‌کند. گویا سیستم دوربین چهارگانه در این دستگاه جاسازی شده که شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسورهای تشخیص عمق و ماکرو می‌شود.

ناگفته نماند که هیچ‌یک از اطلاعات لو رفته در مورد گوشی گلکسی M22 از سوی کمپانی اصلی مورد تأیید قرار نگرفته‌اند. با تمام این تفاسیر، شما چه انتظاری از این محصول میان رده سامسونگ دارید؟ شایعات شنیده‌شده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط