چگونه ساعت صفحه قفل را در گوشی‌های سامسونگ تغییر دهیم؟


چگونه ساعت صفحه قفل را در گوشی‌های سامسونگ تغییر دهیم؟

گجت نیوز آیا مایلید که صفحه ساعت جدیدی را در گوشی سامسونگ خود امتحان کنید؟ در اینجا نحوه تغییر ساعت صفحه قفل گوشی‌های سامسونگ را آورده‌ایم. آیا از ساعت صفحه قفل گوشی سامسونگ خود خسته شده‌اید و می‌خواهید آن را تغییر دهید؟ خوشبختانه، سامسونگ طیف وسیعی از سبک‌های مختلف ساعت را به شما ارائه می‌دهد تا به... نوشته چگونه ساعت صفحه قفل را در گوشی‌های...

آیا مایلید که صفحه ساعت جدیدی را در گوشی سامسونگ خود امتحان کنید؟ در اینجا نحوه تغییر ساعت صفحه قفل گوشی‌های سامسونگ را آورده‌ایم.

آیا از ساعت صفحه قفل گوشی سامسونگ خود خسته شده‌اید و می‌خواهید آن را تغییر دهید؟ خوشبختانه، سامسونگ طیف وسیعی از سبک‌های مختلف ساعت را به شما ارائه می‌دهد تا به راحتی آن را تغییر داده و از یکنواختی درآورید. با استفاده از مراحل زیر قطعا سبک مناسب خود را خواهید یافت.

۱- به تنظیمات خود بروید

گزینه‌های ساعت در لایه‌های مختلف تنظیمات پنهان شده‌اند. در اینجا توضیح خواهیم داد که چگونه آن‌ها را بیابید:

وارد تنظیمات گوشی شده و کمی به پایین بروید تا گزینه Lock Screen را بیابید. بعد از لمس این گزینه، شما تنظیمات دیگری به نام Clock style را مشاهده خواهید کرد. اکنون این گزینه را انتخاب کنید تا به حالت‌ها یا سبک‌های مختلف ساعت دسترسی پیدا کنید.

۲- سبک ساعت خود را انتخاب کنید

پس از دسترسی به تنظیمات Clock Style، با تعداد زیادی از سبک‌های ساعت به صورت آنالوگ و دیجیتال مواجه خواهید شد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. قبل از انتخاب هر یک از این سبک‌ها می‌توانید پیش نمایشی از آن‌ها ببینید و ساعت صفحه قفل گوشی خود را انتخاب کنید.

سامسونگ علاوه بر این مورد به شما امکان تغییر رنگ ساعت را نیز می‌دهد. شما می‌توانید رنگ مورد نظر خود یا رنگی که با والپیپر شما هارمونی دارد را انتخاب کنید. اگر نمی‌خواهید که فقط یک رنگ را انتخاب کنید، شما می‌توانید طیفی از رنگ‌ها که با هم ترکیب شده‌اند را انتخاب کنید. علاوه بر این شما می‌توانید آن را پررنگ، گسسته، مینیمالیستی یا رنگارنگ کنید، انتخاب آن با شماست.

این روزها می‌توان با سفارشی سازی گوشی به آسانی آن را مطابق سلیقه خود درآورید. بنابراین شما می‌توانید این کار را از چیزهایی مثل ساعت صفحه قفل گوشی، والپیپر و … شروع کنید. شاید باورتان نشود اما همین تغییرات هم می‌توانند برای کاربران جنبه سرگرمی داشته باشند. بنابراین، با مراحل ذکر شده در این پست به راحتی می‌توانید در کمترین زمان ممکن حالت و شکل ساعت گوشی خود را تغییر داده و از آن لذت ببرید.

[size gallery = “large” columns = “2” link = “file” ids = “519308،۵۱۹۳۰۹”]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس