قوانین بیت کوین، به نفع طلا تمام شد


قوانین بیت کوین، به نفع طلا تمام شد

قوانینی که کشورها بعد از به رسمیت شناختن بیت کوین در جهان اعمال کرده اند موجب ضرر این ارزدیجیتالی شده و به نظر می رسد این اتفاق ها در آینده نیز بیشتر خواهد شد.

در هفته جاری به نظر می رسد داده های اقتصادی کمتری درجهان می توان بازار را تحت تاثیر قرار دهد. اما به نظر می رسد روزهای خوبی برای طلا و روزهای بد برای بیت کوین را شاهد باشیم.

هفته برای دلار:

آمار PMI غیر تولیدی ISM برای ماه ژوئن (تیر) در روز سه شنبه مورد توجه قرار خواهد گرفت. پس از تعطیلات روز دوشنبه ایالات متحده ، انتظار تعداد زیادی از آمارها را داشته باشید.

فرصت های شغلی JOLT در روز چهارشنبه همچنین پیش از مطالبات هفتگی بیکاری در روز پنجشنبه ، علاقه مند را به خود جلب خواهد کرد. سقوط ادعاهای بیکاری اولیه به سطح زیر ۳۰۰ هزار باعث افزایش قیمت دلار خواهد شد.

در جبهه سیاست های پولی ، صورتجلسات FOMC و گفتگوی اعضای FOMC نیز تأثیرگذار خواهد بود. این صورت جلسه در روز چهارشنبه منتشر می شود. در هفته دلار به پایان هفته رسید که ۰.۴۱٪ رشد کرد و به ۹۲.۲۲۶ رسید.

هفته برای یورو:

در تقویم اقتصادی یک هفته نسبتاً شلوغ خواهد بود.

PMI های خدمات ایتالیا و اسپانیا روز دوشنبه پایان پیدا می کند. PMI نهایی برای فرانسه ، آلمان و منطقه یورو نیز به پایان می رسد. با جلوگیری از تجدید نظرها، انتظار می رود ایتالیا و PMI منطقه یورو بیشترین تأثیر را در بازار داشته باشند.

سپس تمرکز به سفارشات کارخانه های آلمان ، خرده فروشی منطقه یورو و آمار احساسات اقتصادی در روز سه شنبه معطوف خواهد شد. انتظار دارد سفارشات کارخانه ای آلمان و شاخص احساس اقتصادی ZEW آلمان بیشترین تأثیر را داشته باشد.

در روز چهارشنبه ، پیش از داده های تجارت آلمان در روز پنجشنبه ، ارقام تولید صنعتی آلمان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

روز دوشنبه صورتجلسه بانک مرکزی اروپا خواهد. لاگارد ، رئیس بانک مرکزی اروپا نیز قرار است روز جمعه سخنرانی کند. یورو هفته با ۰.۵۹٪ کاهش به ۱.۱۸۶۵ دلار رسید.

هفته برای طلا:

تحلیلگران به کیتکو نیوز گفتند ، قیمت طلا هفته آینده پس از انتشار صورتجلسه سیاست پولی فدرال رزرو ، می تواند یک افزایش قابل توجه بالاتر از ۱۸۰۰ دلار در هر اونس را تجربه کند.

صورتجلسات سیاست پولی فدرال رزرو یکی از بزرگترین رویدادهایی است که هفته باید تماشا کرد. این جلسه ، که در اواسط ماه ژوئن برگزار شد ، باعث فروش قابل توجه طلا شد.

بارت ملک ، رئیس استراتژی جهانی TD Securities ، به کیتکو نیوز گفت: بازارها انتظار شیب زیادی را داشتند و هر چیزی که به ما گفته می شود که از شیب دور می افتد، موجب فزایش قیمت شود.

فعالان بازار از نزدیک بررسی خواهند کرد که آیا نظرات برخی از اعضای بانک فدرال طی چند هفته گذشته با یادداشت های صورتجلسه مطابقت دارد یا خیر.

هفته برای بیت کوین:

بیت کوین در سال ۲۰۲۱ شروع خوبی داشت و در آوریل به بالاترین سطح خود یعنی نزدیک به ۶۵هزار۰ دلار رسید. اما سکه دیجیتال نیمه اول سال حدود ۴۷٪ کمتر از بالاترین حد خود بسته شد - و تعدادی از خطرات پیش رو می تواند منجر به درد بیشتری در آینده شود.

در حالی که به نظر می رسد طرفداران فعلاً بیت کوین را نگه داشته اند ، سایر سرمایه گذاران در مورد نوسانات وحشی در بازار و معنای آن برای اوراق بهادار آنها نگران هستند. با توجه به این موضوع ، بزرگترین خطرات پیش روی ارز رمزنگاری شده هنگام ورود به نیمه دوم سال مورد بررسی قرار می گیرد.

یکی از بزرگترین خطرات بیت کوین در حال حاضر ، تنظیم مقررات است. در هفته های اخیر ، چین صنعت رمزارزهای خود را بشدت متوقف کرده است ، عملیات استخراج رمزنگاری با انرژی زیاد را متوقف کرده و به بانک ها و شرکت های پرداخت مانند Alipay دستور داده که با شرکت های رمزنگاری تجارت نکنند.

هفته گذشته ، سرکوب رمزنگاری جهانی به انگلیس گسترش یافت ، جایی که رگولاتورها دست به ممنوع کردن مبادله ارز دیجیتال ارز Binance از انجام فعالیت های منظم زدند.

منبع: اقتصاد نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403